news-background
news-background

«برایان فولر» خالق سریال Hannibal فیلم Christine را بر اساس کتاب «استیون کینگ» کارگردانی می‌کند

سونی پیکچرز و بلوم‌هوس اعلام کردند که اقتباس سینمایی جدیدی از رمان «کریستین» (Christine) با نویسندگی و کارگردانی «برایان فولر» می‌سازند. «جیسون بلوم» از جانب کمپانی بلوم‌هوس تهیه‌کننده فیلم خواهد بود.

در سال ۱۹۸۳ «جان کارپنتر» فیلمی بر اساس این رمان در مورد یک پسر نوجوان کمرو ساخت که پس از خریداری یک خودرو «پلایموث فیوری» ۵۸ به فردی متفاوت تبدیل می‌شد. این خودرو ذهن و گذشته خونین خودش را داشت و مرد جوان داستان را به خطرناک‌ترین شکل ممکن تغییر می‌داد. فولر قصد دارد داستان فیلم را در دهه ۱۹۸۰ حفظ کند.

فولر علاوه بر سریال محبوب «هنیبال» (Hannibal) شبکه ان‌بی‌سی، یکی از نویسندگان و تهیه‌کنندگان سریال‌های «پیشتازان فضا: اکتشاف» (Star Trek: Discovery)، «خدایان آمریکایی» (American Gods)، «قهرمانان» (Heroes) و بسیاری دیگر بوده است.

اقتباس تلویزیونی از «ماجرای لیزی» (Lisey's Story) کینگ به‌تازگی از اپل تی‌وی+ پخش شده و نقدهای مثبتی دریافت کرده است. در این فیلم «جولین مور» و «کلایو اوون» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«برایان فولر» خالق سریال «هنیبال» نیز در مصاحبه‌هایش احتمال تولید فصل چهارم را رد نمی‌کند. فولر در مورد قرارداد جدید با نت‌فلیکس می‌گوید: «چیزی که من در مورد پخش [فصل‌های قبلی] سریال از نت‌فلیکس دوست دارم این است که ممکن است آن‌ها را به ساختن قسمت‌های جدید تشویق کند. اما هیچ‌کس در این خصوص چیزی به من نگفته و باور بفرمایید مثل فاحشه‌ها از پنجره آویزان شده‌ام و خودنمایی می‌کنم. آن‌ها می‌دانند که من آماده‌ام.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید