news-background
news-background

فیلم Poor Things «یورگوس لانتیموس» در حال تبدیل شدن به فیلمی پرستاره

فیلم «موجودات بیچاره» لانتیموس روایت جدیدی است از داستان کلاسیک فرانکنشتاین.

 

تنها «رایان جانسون» در حال به خدمت گرفتن ستارگان پرشمار برای فیلم جدیدش نیست. او تاکنون «دنیل کریگ»، «ادوارد نورتون»، «کیت هادسون» و «دیو باتیستا» را برای دنباله «چاقوکشی» (Knives Out 2) با خود همراه کرده، اما فیلمساز دیگری که برای پروژه سینمایی تازه‌اش ستارگان زیادی را جمع‌آوری کرده «یورگوس لانتیموس» است. «ورایتی» گزارش می‌دهد که او برای فیلم «موجودات بیچاره» (Poor Things) با «جراد کارمایکل» به توافق رسیده است. پیش از کارمایکل، «اما استون»، «مارک رافلو»، «ویلم دافو» و «رامی یوسف» به این فیلم پیوسته بودند.

فیلم سرگذشت استون در نقش «بلا بکستر» یک زن لطیف، بی‌قید و شهوت‌ران و یک فرانکنشتاین مؤنث را روایت می‌کند. بکستر پس از آنکه برای فرار از همسر بدرفتارش خودش را غرق می‌کند، مغز او با نوزاد متولدنشده‌اش جایگزین می‌شود. این داستان عجیب از رمانی نوشته‌ی «السدر گری» برگرفته شده و پاییز ۲۰۲۱ توسط استودیوی سرچ‌لایت پیکچرز تولید خواهد شد. «تونی مک‌نامارا» که «سوگلی» را با همکاری لانتیموس نوشته، از رمان اقتباس خواهد کرد. استون یکی از تهیه‌کنندگان پروژه به واسطه کمپانی «فروت تری» خواهد بود. انتظار می‌روید این فیلم در سال ۲۰۲۲ اکران شود.

این فیلم دومین همکاری میان لانتیموس و استون پس از اثر تحسین‌شده «سوگلی» (The Favourite) که استون را نامزد اسکار کرد، و سومین همکاری میان استون و مک‌نامارا پس از «سوگلی» و «کروئلا» (Cruella) خواهد بود. سرچ‌لایت با فیلم «سوگلی» ۹۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و در ۱۰ شاخه نامزد اسکار شد.

رافلو، دافو، یوسف و کارمایکل همگی برای اولین بار با لانتیموس همکاری می‌کنند. کارمایکل چند ماه قبل «با شماره سه» (On the Count of Three) را در ساندنس داشته، در حالی که یوسف اخیراً در سریال «رامی» (Ramy) دیده شده است. دافو نیز به‌تازگی در «شمالی» (The Northman) «رابرت اگرز» که بهار سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد نقش‌آفرینی کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید