news-background
news-background

تریلر مینی‌سریال The Pursuit Of Love با بازی «لیلی جیمز» منتشر شد

تریلر سریال کوتاه «در جستجوی عشق» (The Pursuit Of Love) با بازی «لیلی جیمز» و «دومینیک وست» منتشر شد. این سریال کوتاه که به دلیل حاشیه‌های ایجاد شده بین جیمز و وست توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود از کتابی به همین نام نوشته «نانسی میتفورد» اقتباس شده است. شبکه بی‌بی‌سی ساخت این سریال رمانتیک کمدی تاریخی را بر عهده دارد و ماجرای آن بین دو جنگ جهانی اتفاق می‌افتد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

جیمز در نقش دختر جوان رمانتیکی به نام «لیندا» ظاهر می‌شود که در انتظار یافتن عشق است. او به همراه دوستش «فنی» در راه یافتن عشق و خوش‌گذرانی قدم برمی‌دارند. «لیندا» که از خانواده اشراف است برای یافتن عشق از امارتش در آکسفوردشایر به پاریس می‌رود. این سریال کوتاه بر اساس اولین رمان از سه‌گانه میتفورد است و مضمون اصلی آن آزادی، بزرگ‌سالی، دوستی و روابط عاشقانه است.

علاوه بر جیمز و وست، «دالی ولز»، «اندرو اسکات»، «امیلی مورتیمر»، «امیلی بیچام» و «فردی فاکس» نیز در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند. مورتیمر در مصاحبه با کازموپولیتن درباره این پروژه گفت: «من همیشه «نانسی میتفورد» را دوست داشتم و زمانی که از من خواسته شد در اقتباس «در جستجوی عشق» بازی کنم بدون تأمل جواب مثبت دادم. این داستان بسیار خنده‌دار و واقعی که شخصیت اصلی آن «لیندا ردلت» شخصیتی آزاد و رمانتیک دارد واقعاً سرگرم کننده است. کار کردن با امیلی فوق‌العاده است. فیلم‌نامه بی‌نظیر او به داستان هیجان زیادی داده است.»

مورتیمر علاوه بر بازیگری، کارگردانی و نویسندگی «در جستجوی عشق» را نیز بر عهده دارد. این سریال سه قسمتی ۹ مه «۱۹ اردیبهشت» از شبکه بی‌بی‌سی پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید