news-background
news-background

فیلم کوتاه French Water «جیم جارموش» با بازی «جولین مور»، «کلویی سوینی» و بسیاری دیگر

«جیم جارموش» پس از آنکه فیلم زامبی «مردگان نمی‌میرند» (The Dead Don’t Die) را ساخت، برنامه‌های آینده‌اش را اعلام نکرد، اما حالا با فیلم کوتاه جدیدی برای «سن لوران» با بازی «شارلوت گنزبور»، «ایندیا مور»، «جولین مور»، «کلویی سوینی» و «لیو رایلی» بازگشته است.

این ویدیوی کوتاه ۹ دقیقه‌ای تحت عنوان «آب فرانسوی» (French Water) از محصولات تابستان و بهاره‌ی «سن لوران» با طراحی «آنتونی واکارلو» رونمایی می‌کند و پیش‌خدمتی را به تصویر می‌کشد که شاهد آمد و شد مرموز چند زن است. این فیلم همان‌گونه که از جارموش انتظار می‌رود حاوی صحنه‌های رقص و کتاب-خوانی است.

در این فیلم که از طریق سرویس MUBI منتشر شده، از موسیقی «ناولر» (Noveller) و «کشتار برایان جونزتون» (The Brian Jonestown Massacre) استفاده شده است.

فیلم زامبی «مردگان نمی‌میرند» جارموش نزدیک به دو سال قبل و در جشنواره‌ی فیلم کن اکران شد و سپس با نمایش عمومی به فروش ۱۵ میلیون دلاری رسید. در این فیلم «بیل ماری»، «آدام درایور»، «تیلدا سویینتون»، «کلویی سوینی»، «دنی گلاور»، «رزی پرز»، «سلینا گومز» و بسیاری دیگر نقش‌آفرینی کردند. «مردگان نمی‌میرند» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۵۴ درصد دریافت کرد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید