news-background
news-background

۱.۸ میلیون خانوار فیلم Zack Snyder’s Justice League را در هفته اول دیده‌اند

فیلم «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zack Snyder’s Justice League) بر اساس گزارش «سامبا تی‌وی» با جذب ۱.۸ میلیون بیننده در پنج دقیقه‌ی اول در آخر هفته‌ی ۱۹ تا ۲۱ مارس از شبکه‌ی HBO، پایین‌تر از فیلم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) قرار گرفته است. دنباله‌ی «زن شگفت‌انگیز» به کارگردانی «پتی جنکینز» از ۲۵ تا ۲۷ دسامبر سال ۲۰۲۰ رکورد ۲.۲ میلیون خانوار آمریکایی را ثبت کرده بود.

در محاسبه‌ی «سامبا تی‌وی» تلویزیون‌های هوشمند بررسی شده‌اند اما منابع نزدیک به شبکه‌ی HBO Max ادعا می‌کنند که کات چهار ساعته‌ی «زک اسنایدر» برای «لیگ عدالت» به آمار بینندگان عظیمی دست پیدا کرده، هرچند باز هم پایین‌تر از «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» قرار گرفته.

در گزارش «سامبا تی‌وی» آمده است که حدود ۱۷ درصد از مخاطبین «کات اسنایدر» آفریقایی تبار، ۲۰ درصد اسپانیایی تبار، و ۱۸ درصد آسیایی تبار بوده‌اند در حالی که پربیننده‌ترین مناطق سان‌فرانسیسکو، ساکرامنتو و لس‌آنجلس ذکر شده‌اند. فیلم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» در سیاتل، سان‌فرانسیسکو و پورتلند پربیننده‌تر بود. آن فیلم دارای ۱۷ درصد مخاطب اسپانیایی تبار و ۱۴ درصد آسیایی تبار بود. در پایان سال ۲۰۲۰ بینندگان این دنباله به ۳.۰۳ میلیون خانوار رسیده بودند.

بنا بر این گزارش، «لیگ عدالت زک اسنایدر» در آخر هفته‌ی افتتاحیه پربیننده‌تر از سریال «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and the Winter Soldier) دیزنی+ با ۱.۷ میلیون خانوار بوده است. این در حالی است که این هفته دیزنی گزارش داد «فالکن و سرباز زمستان» پربیننده‌ترین افتتاحیه‌ی تاریخ شبکه را رقم زده است.

نسخه‌ی اکران‌شده‌ی «لیگ عدالت» با بودجه‌ی ۳۰۰ میلیون دلاری ساخته شد و در سراسر دنیا ۶۵۷.۹ میلیون دلار فروخت. در آن زمان گزارش شد که فیلم زیانی ۶۰ میلیون دلاری به برادران وارنر وارد کرده است. با احیای کات اسنایدر، هزینه‌ی تولید این فیلم به ۳۷۰ میلیون دلار افزایش پیدا می‌کند. بخش زیادی از این رقم صرف اعمال جلوه‌های ویژه بر روی تصاویر دیده‌نشده‌ی کات اسنایدر شد.

در «لیگ عدالت زک اسنایدر» تمرکز روایت بیشتر بر روی شخصیت «سایبورگ» با بازی «ری فیشر» است. این بازیگر چند ماهی است که در شبکه‌های اجتماعی از رفتار‌های «تهوع‌آور»و غیرحرفه‌ای «جاس ویدن» که جانشین «زک اسنایدر» شده بود انتقاد می‌کند و مدیران وارنر را به دلیل حمایت از او نکوهش.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید