افزایش تعرفه های حساب های کاربری ۳۰نما

سلام بر همراهان گرامی

امیدواریم که سال جدید را با خوبی و خوشی آغاز نموده باشید و در این سال سلامتی و شادی برای شما و عزیزانتان باشد. لازم می دانیم که در خصوص تعرفه های جدید که از ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ اعمال خواهند شد توضیحاتی خدمت شما عرض نماییم. برای اینکه نوروز شما به خوشی سپری شده و برای شما خاطره انگیز باشد؛ در ابتدای سال و در طول تعطیلات افزایش قیمت اعمال ننمودیم و نوروز را با تعرفه های قبلی و حتی با تخفیف شروع کردیم ولی امکان ادامه با این شرایط را نخواهیم داشت. دلایل اصلی افزایش قیمت ها را در ادامه توضیح می دهیم:

  • افزایش حقوق همکاران: همه می دانیم که به چه میزانی هزینه های زندگی افزایش یافته و برای این که همکاران ما هم بتوانند مانند سابق فعالیت نمایند باید درآمدشان به فراخور افزایش یابد. افزایش حقوقی اعلامی دولت نیز در همین راستا می باشد.
  • ارتقای زیرساخت ها: مدت هاست که حملات به زیرساخت های ۳۰نما روزانه شده اند که الزام می نماید تا زیرساخت های سرویس را برای نگه داشتن کیفیت ارتقا دهیم. در نظر داشته باشید ۳۰نما در بین سایت های دیگر بالاترین نرخ در دسترس بودن سرویس (Uptime) حداقلی ۹۹.۹ درصد داشته است، برای دستیابی به این کیفیت همیشه از بهترین سخت افزار و شبکه استفاده کرده ایم و لازم است که این روند ادامه یابد.
  • نگهداری نسخه ی پشتیبان: از اونجایی که حملات به تازگی به تمامی زیرساخت های ۳۰نما انجام میشود در نظر داریم تا با اضافه کردن سرور های جدید از تمامی انکود های مهم و غیر قابل بازگشت نسخه ی پشتیبانی تهیه و نگهداری کنیم که این امر به دلیل حجم بالای اطلاعات هزینه ی بسیار بالایی دارد.
  • ارایه سرویس های جدید: اپلیکیشن ویندوز و مک ۳۰نما بخشی از سرویس های جدیدی هست که در دست تکمیل بوده و در دسترس خواهند گرفت. تولید، نگهداری و به روز رسانی این اپلیکیشن ها و سرویس های دیگر هزینه های جدیدی به ما تحمیل خواهند کرد.
  • هزینه های تحمیلی مازاد درگاه پرداخت: درگاه جدیدی که ناگزیر از استفاده آن شدیم؛ مشمول هزینه های قابل ملاحظه جدیدی شده است که تا کنون با ان مواجه نبوده ایم.
  • امادگی برای شرایط خاص: مشکلاتی که در سال ۱۳۹۹ برای سرویس ۳۰نما ایجاد شد از جمله زیان مالی شدیدی که بابت دسترسی های اختصاصی، فیلترینگ و بسته شدن چند باره ی درگاه شاپرک متحمل شدیم؛ این الزام را ایجاد نموده است تا بخشی از درآمد را برای مقابله با شرایط خاص در نظر بگیریم تا در چنین مواردی بتوانیم بدون درامد یا علیرغم کاهش قابل ملاحظه درامد؛ کماکان هزینه های ثابت سایت را بپردازیم.
 

قیمت جدید اشتراک طلایی (از ۱۴ فروردین ۱۴۰۰) به شرح ذیل می باشند:

حساب کاربری ۷ روزه: ۳۰.۰۰۰ تومان

حساب کاربری ۳۰ روزه: ۳۸.۵۰۰ تومان

حساب کاربری ۹۰ روزه: ۱۰۵.۰۰۰ تومان

حساب کاربری ۱۸۰ روزه: ۱۹۵.۰۰۰ تومان

حساب کاربری ۳۶۵ روزه: ۳۶۵.۰۰۰ تومان

قیمت جدید اشتراک قرمز (از ۱۴ فروردین ۱۴۰۰)  به شرح ذیل می باشند:

حساب کاربری ۳۰ روزه: ۱۹.۵۰۰ تومان

حساب کاربری ۹۰ روزه: ۳۹.۵۰۰ تومان

حساب کاربری ۱۸۰ روزه: ۷۹.۵۰۰ تومان

در نظر داشته باشید که مثل قبل سعی خواهیم کرد در بازه های ۳ ماهه تخفیفی برای کاربران در نظر بگیریم که بتوانند اشتراک خود را در طول سال با قیمت مناسب تری تهیه کنند.

با تشکر از همرامی همیشگی شما

مدیریت ۳۰نما

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۳:۳۱

برنامه برای ios و اندروید هم بدید فوق العاده تر میشه

نمایش اسپویل
۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۴:۴۸

 تو برنامه هست دوست عزیز

نمایش اسپویل
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۳:۲۱

من چند سال هست از طریق یکی از دانشجوهام مشترک سایت 30 نما شدم و از اون موقع همیشه ثابت عضو بودم . سایت تون خیلی خوب هست . چندتا پیشنهاد دارم . من شخصا می تونم برای ترجمه خلاصه داستان فیلم ها کمک کنم . نیاز مالی ندارم . سرگرمی یه . برای کسایی که مثل من علاقمند هست اسم فیلم و متن اصلی رو بفرسید . واقعا 10 دقیقه طول نمی کشه ترجمه اش . دوم اینکه نقد فیلم ها رو اگه بشه ترجمه کرد و گذاشت کار خوبی یه . سایت حرفه ای تر میشه . من شخصا با نقدهای اعضای سایت مشکل دارم . عمدتا تیپ روشنفکری هستن که با کلمات پُر زرق و برق نوشته شده اند و به ظرائف دراماتیک داستان ، محاسن و کاستی های خود فیلم کاری ندارند . من شخصا اگه بخوام درباره فیلمی بیشتر بدونم میرم review سایت آی ام دی بی رو میخونم . من همیشه پای ثابت حمایت از سایت تون هستم . برقرار باشید .

نمایش اسپویل
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۶:۳۵

تمامی خلاصه داستان ها توسط تیم مربوطه داره چک میشه دوست عزیز و مشکلی داشته باشه حل خواهد شد ولی این موضوع زمان بر هست به دلیل ارشیو بزرگی که داریم. در مورد نقد ها هم حتما منتقل میکنیم

نمایش اسپویل
۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ۱۱:۵۸

کاش قابلیتی میزاشتید که ببینیم از کی عضویم و تا الان چقدر و چندبار اشتراک طلایی خریدیم

نمایش اسپویل
۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ۱۲:۱۲

پیشنهادتون بررسی میشه

نمایش اسپویل
۳۰ فروردین ۱۴۰۰ ۰۲:۱۰

خسته نباشید نسبت به فیلیمو که اشتراک یک ماهش ۹۹ تومنه واقعا میارزه و اینکه پشتیبانی و تعداد و تنوع انکود ها و آرشیو واقعا بی نظیره. دو مورد آخر باعث آشنایی و همراهی من با سینما تو این چند سال بوده اپ اندروید میاد و تو برنامتون هست؟؟

نمایش اسپویل
۳۰ فروردین ۱۴۰۰ ۱۲:۵۴

بله تو برنامه هست و امیدوار هستیم بتونیم به زودی منتشر کنیم

نمایش اسپویل
۲۹ فروردین ۱۴۰۰ ۱۸:۳۸

نوش جونتون چون واقعا تک هستید لطفاً دنبال اپ واسه اندروید هم باشید

نمایش اسپویل
بیشتر