news-background
news-background

اولین تریلر فیلم Thunder Force نت‌فلیکس: «ملیسا مک‌کارتی» و «اکتیویا اسپنسر» ابرقهرمانان ناجی شیکاگو

نت‌فلیکس از اولین تریلر فیلم‌ «نیروی تندر» (Thunder Force) رونمایی کرد. این تریلر در حین مصاحبه‌ی «ملیسا مک‌کارتی» و «اکتیویا اسپنسر» بازیگران نقش‌های اصلی فیلم با شوی «الن دی‌جنرس» منتشر شده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این فیلم ابرقهرمانی غیرمرسوم بدون تردید بعضی از شناخته‌شده‌ترین عناوین ابرقهرمانی را هجو خواهد کرد. از فیلم «بتمن برای همیشه» (Batman Forever) گرفته تا «مرد آهنی ۲» (Iron Man 2). مک‌کارتی و اسپنسر در این فیلم نقش ابرقهرمانانی را بازی می‌کنند که باید با شخصیت شروری به نام «پادشاه» روبرو شوند.

«بن فالکن» کارگردان و نویسنده‌ی فیلم است که در «رئیس» (The Boss) با مک‌کارتی همکاری کرده. دیگر بازیگران فیلم «جیسون بیتمن»، «بابی کاناواله»، «پام کلمنتیف»، «ملیسا لیو»، «تایرل جکسون ویلیامز» و خود فالکن است. فالکن و مک‌کارتی در فیلم‌های «تمی» (Tammy)، و «پایه‌ی میهمانی» (Life of the Party) و علمی-تخیلی‌ «فراهوش» (Superintelligence) نیز همکاری کرده‌اند.

در خلاصه داستان رسمی «نیروی تندر» آمده است: «در دنیایی که ابر-شرورها وحشت‌آفرینی می‌کنند۷ یک زن فرایند نیروبخشی به انسان‌های معمولی را از سر گرفته. وقتی «امیلی استنتون» دانشمند تصادفاً بهترین دوستش را در معرض ابرنیروها قرار می‌دهد، باید با یاری یکدیگر اولین گروه ابرقهرمانان را تشکیل دهند. حالا نجات شیکاگو به گروه «نیروی تندر» بستگی دارد.»

نت‌فلیکس «نیروی تندر» را در ۹ آوریل ۲۰۲۱ پخش خواهد کرد.

مک‌کارتی اخیراً در تصاویر پشت صحنه‌ی فیلمبرداری «ثور: عشق و آذرخش» (Thor: Love and Thunder) به همراه همسرش «بن فالکن» دیده شده است. در این تصاویر که «دیلی میل» منتشر کرده، در فیلم به نظر در حال ایفای نقش شخصیت «هلا» قلابی است. نقش «هلا» اصلی در «دنیای سینمایی مارول» را «کیت بلانشت» بازی کرده بود. «مت دیمون» که در قسمت قبلی «ثور» در نقش «لوکی» قلابی دیده شده بود، در تصاویر پشت صحنه در حال بازی در همین نقش به چشم می‌خورد. «لوک همسورث» بازیگر نقش «ثور» قلابی و «سم نیل» در نقش «اودین» قلابی بازی خواهند کرد. «عشق و آذرخش» به کارگردانی «تایکا وایتیتی» بهار سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید