news-background
news-background

همکاری دوباره «جرج کلونی» و «جولیا رابرتس» در کمدی Ticket To Paradise

«جرج کلونی» و «جولیا رابرتس» در کمدی رمانتیک «بلیت بهشت» (Ticket To Paradise) به کارگردانی «ال پارکر» که اواخر سال ۲۰۲۱ فیلمبرداری خواهد شد همکاری می‌کنند.

پارکر که «ماما میا! دوباره شروع کنیم» (Mamma Mia! Here We Go Again) را برای یونیورسال کارگردانی کرده، این کمدی را برای همین استودیو می‌سازد. کلونی و رابرتس نقش یک زوج طلاق‌گرفته را بازی می‌کنند که به بالی سفر کرده‌اند تا دخترشان را از اشتباهی که خودشان ۲۵ سال قبل مرتکب شده‌اند بازدارند.

منابع نزدیک به یونیورسال می‌گویند بلافاصله پس از پیشرفت پروژه در کمپانی «ورکینگ تایتل»، شبکه‌های استریمینگ برای خریداری آن صف بستند، اما استودیو با فروش فیلم مخالفت کرده و قصد دارد آن را در سالن‌های سینما اکران کند.

کلونی و رابرتس در فیلم‌های «یازده یار اوشن» (Ocean’s Eleven) و «هیولای پول» (Money Monster) به کارگردانی «جودی فاستر» مقابل هم نقش‌آفرینی کرده بودند. کلونی اخیراً در «آسمان نیمه‌شب» (The Midnight Sky) نت‌فلیکس ظاهر شده و بر روی صندلی کارگردانی نشسته است. رابرتس به زودی در سریال «برافروخته» (Gaslit) شبکه‌ی Starz مقابل «شان پن» دیده خواهد شد. او دسامبر گذشته به مینی‌سریال «آخرین چیزی که به من گفت» (The Last Thing He Told Me) اپل پیوست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید