news-background
news-background

استودیوی جدید Avatar دنیای انیمه Avatar: The Last Airbender را با فیلم و سریال گسترش می‌دهد

دنیای انیمه‌ی «آواتار: آخرین بادافزار» (دانلود سریال Avatar: The Last Airbender با لینک مستقیم) گسترده‌تر خواهد شد. شبکه‌ی نیکلودین با تأسیس «استودیوهای آواتار» و تولید محتوای اریجینال، دنیای اینانیمه را با سریال و فیلم گسترش می‌دهد.

«مایکل دی‌مارتینو» و «برایان کانیتسکو» نویسندگان و تهیه‌کنندگان اجرایی انیمه‌ی «آواتار» مدیران استودیو خواهند بود. «استودیوهای آواتار» برای پلتفرم‌هایی چون پارامونت+ و نیکلودین، شبکه‌های دیگر و نیز سالن‌های سینما محتوا تولید می‌کند. اولین پروژه‌ی آن‌ها یک انیمیشن سینمایی است که تولیدش در سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد.

داستان «آواتار: آخرین بادافزار» در مورد یک پسر ۱۲ ساله به نام «آنگ» و آخرین بازمانده‌ی «ایر نومادز» است. سه فصل سریال «آواتار» در خلال سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ از شبکه‌ی نیکلودین پخش شد و تحسین گسترده منتقدین را در پی داشت. چهار سال پس از پخش اپیزود نهایی، دی‌مارتینو و کونیتزکو خالقین سریال با دنباله‌ی «کورا» دنیای آن را توسعه دادند. این دنباله در قالب چهار فصل از سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ روی ایر رفت و باز هم تحسین منتقدین را به دنبال داشت، هرچند تغییر در مسیر روایت بعضی هواداران را ناخرسند کرد.

در سال ۲۰۱۰ فیلم لایو-اکشن «آواتار: آخرین بادافزار» (Avatar: The Last Airbender) با بازی «دو پاتل» و «ام. نایت شیامالان» ساخته شد، و نت‌فلیکس اخیراً اعلام کرده که سریال لایو-اکشن جدیدی برای این داستان می‌سازد، اما دی‌مارتینو و کانیتسکو در هیچ‌یک از این پروژه‌ها مشارکت نخواهند کرد.

دی‌مارتینو تابستان گذشته در مورد علت جدایی از سریال لایو-اکشن «آواتار» گفت: «متوجه شدم که نمی‌توانم کنترلی روی تصمیمات هنری داشته باشم، اما واکنش خود را می‌توانستم کنترل کنم. بنابراین تصمیم به جدایی گرفتم. دشوارترین تصمیمی بود که در تمام دوران حرفه‌ای خود گرفته‌ام، و بدون شک بی‌اهمیت نمی‌شمارمش، اما برای خشنودی من و حفظ امانت هنری‌ام لازم بود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید