news-background
news-background

نسخه انگلیسی زبان فیلم Train To Busan ساخته می‌شود

استودیوی نیولاین با «تیمو تاهیانتو» فیلمساز اندونزیایی در حال مذاکره است تا نسخه‌ی انگلیسی زبان فیلم کره‌ای و پرفروش «قطار بوسان» (Train To Busan) را تولید کند. «جیمز وان» و «مایکل کلر» با کمپانی «اتمیک مانستر» از جمله تهیه‌کنندگان فیلم و «گری دابرمن» نویسنده فیلمنامه خواهند بود.

نسخه‌ی کره‌ای زبان «قطار بوسان» به کارگردانی «سانگ-هو یون» که در جشنواره‌ی فیلم کن سال ۲۰۱۶ روی پرده رفت، به‌سرعت در سراسر دنیا پرفروش شد و تحسین منتقدین را نیز به دنبال داشت. دنباله‌ی «قطار بوسان» تحت عنوان «شبه جزیره» (Train to Busan: Peninsula) در سال ۲۰۲۰ اکران شد.

تاهیانتو در سال ۲۰۱۶ تریلر «هدشات» (Headshot) را کارگردانی کرده و اخیراً اکشن تریلر «شب به سراغمان می‌آید» (The Night Comes for Us) را برای نت‌فلیکس ساخته. او سابقه‌ی کارگردانی فیلم‌های ترسناک کالت دیگری چون «وی/اچ/اس ۲» (V/H/S 2) را نیز دارد.

«جیمز وان» و نیولاین پیش‌تر در چندگانه‌ی «احضار روح» (The Conjuring) همکاری کرده‌اند. این چندگانه به تولید اسپین‌آف‌های «آنابل» (Annabelle) و «راهبه» (The Nun) انجامیده است. وان امسال سه فیلم دیگر با همکاری نیولاین عرضه می‌کند: «مورتال کامبت» (Mortal Kombat) به عنوان تهیه‌کننده، «احضار روح: شیطان واردم کرد» (The Conjuring: The Devil Made Me Do It) به عنوان تهیه‌کننده و «بدخواه» (Malignant) به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده.

دابرمن تاکنون شش فیلم از جمله «آن» (It) و دنباله‌اش برای نیولاین به نگارش درآورده و در مجموع بیش از ۲.۳ میلیارد دلار برای استودیو درآمدزایی کرده. این نویسنده اقتباس دیگری از «سیلمز لات» (Salem’s Lot) «استیون کینگ» را برای نیولاین نوشته و کارگردانی خواهد کرد. وان یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید