news-background
news-background

سریال It’s a Sin پربیننده‌ترین مجموعه تلویزیونی تاریخ شبکه Channel 4 شد

سریال «گناه است» (It's a Sin) که درامی به نویسندگی «راسل تی. دیویس» است رکورد بینندگان تاریخ این شبکه‌ی بریتانیایی Channel 4 را شکسته است. سرویس استریمینگ این شبکه موسوم به All 4 در ژانویه ۲۰۲۱ پربیننده‌ترین ماه خود را با رشد نزدیک به دو برابری نسبت به سال گذشته ثبت کرده و با رشد ۹۱ درصدی مواجه شده است.

«کالم اسکات هاولز»، «اولی الکساندر» و «اماری داگلاس» در سریال «گناه است» نقش گروهی از دوستان هم‌جنس‌گرا در اوایل دهه‌ی ۱۹۸۰ لندن را بازی می‌کنند که باید در اپیدمی ایدز از خود محافظت کنند. این سریال پنج اپیزودی در سرویس استریمینگ All 4 به رکورد ۶.۵ میلیون بیننده رسیده و رکورد پربیننده‌ترین مجموعه اپیزودهای تاریخ شبکه را شکسته و به سومین سریال پربیننده‌ی تاریخ شبکه تبدیل شده است.

«لیدیا وست» دیگر بازیگر سریال به دنبال جنجال ایجاد شده برای صحنه‌های جنسی سریال، در پادکست «میک ایت رین» می‌گوید این اعتراض‌ها نشان می‌دهد که هنوز کارهای زیادی باید صورت بگیرد. وست در نقش شخصیت «جیل بکستر» ظاهر شده که با گروه مردان جوان زندگی می‌کند.

وست می‌گوید: «جالب این است که در آن زمان رابطه‌ی جنسی بسیار آزادانه و خوشایند بود و مردم با حقیقت کنار آمده بودند و اوقات خوشی داشتند. اما ناگهان واژه‌ای که با رابطه‌ی جنسی پیوند خورد ایدز بود و این اتفاق تا دهه‌ی ۹۰ و ۲۰۰۰ ادامه داشت.»

بعضی از بینندگان، صحنه‌های جنسی سریال را به اندازه‌ی «بریجرتون» (Bridgerton) نت‌فلیکس «بهت‌آور» خوانده‌اند. اما وست اضافه می‌کند:‌ «به نظر من این نشان می‌دهد که برای از بین بردن هم‌جنس‌گراهراسی، تراجنسیت‌هراسی و دوجنس‌گراهراسی هنوز کارهای زیادی باید صورت داد.»

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید