news-background
news-background

«گری اولدمن» و «آرمی همر» در اولین تریلر Crisis

 

اولین تریلر فیلم «بحران» (Crisis) منتشر شد. داستان این فیلم در مورد بحران اوپیوئید است و ماجرای مأموری به نام «جیک کلی» با بازی «آرمی همر» را دنبال می‌کند که در تعقیب یک قاچاق‌چی مواد است و در مأموریتش به معمار معتاد به اکسی‌کدون به نام «کلر رایمن» با بازی «ایوانجلین لیلی» برخورد می‌کند. این زن در تلاش است تا حقیقت را در مورد ناپدید شدن پسرش کشف کند. در همین حین، دکتر تایرون با بازی «گری اولدمن» که یک استاد دانشگاه است متوجه شده مافوقش یک مسکن «غیر-اعتیادآور» را به بازار عرضه کرده.

دیگر بازیگران فیلم «گرگ کینیر»، «میشل رودریگز»، «لوک اوانز»، «لیلی-رز دپ»، «دوک نیکلسون»، «ورونیکا فرس»، و «مارتین داناوان» خواهند بود. «بحران» به نویسندگی و کارگردانی «نیکلاس جارکی» ساخته شده است.

اولدمن سال گذشته در «منک» (Mank) «دیوید فینچر» نقش «هرمان جی. منکویتس» را بازی کرد و یکی از مدعیان جدی کسب اسکار بهترین بازیگری است. او برای بازی در «تلخ‌ترین ساعت» (Darkest Hour) این جایزه را به خانه برده است. «ایوانجلین لیلی» اخیراً در «مرد مورچه‌ای و زنبورک» (Ant-Man and Wasp) دیده شده و به‌زودی برای قسمت سوم بازمی‌گردد. همر از سوی دیگر اخیراً با درز پیام‌های خصوصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی به رفتارهای عجیبی متهم شده، و از بازی در «ازدواج ناگهانی» (Shotgun Wedding) مقابل «جنیفر لوپز» کناره‌گیری کرده است.

فیلمبرداری «بحران» فوریه سال ۲۰۱۹ در دیترویت آغاز شد و یونیورسال و برادران وارنر امتیاز پخش آن را دسامبر ۲۰۲۰ خریداری کردند. این فیلم ۲۶ فوریه در سالن‌های سینمای آمریکا و به دنبال آن از ۵ مارس در پلتفرم‌های دیجیتال پخش خواهد شد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید