news-background
news-background

شبکه HBO سریال انیمیشن Game of Thrones را می‌سازد

پس از گذشت نزدیک به دو سال از پایان سریال فانتزی «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones)، شبکه‌ی HBO اعلام کرد که سریال انیمیشن بزرگسالانه‌ی این مجموعه را نیز می‌سازد.

«هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که مدیران شبکه ملاقات با نویسندگان احتمالی را برای تولید یک سریال انیمیشن برای «بازی تاج‌وتخت» آغاز کرده‌اند. از داستان سریال انیمیشن جزئیاتی فاش نشده و هنوز مشخص نیست که این پروژه یک پیش‌درآمد است یا یک دنباله. با این حال، در این گزارش آمده است که مذاکرات در ابتدایی‌ترین مراحل خود است و حتی این احتمال وجود دارد که سریال انیمیشن «بازی تاج‌وتخت» تولید نشود.

شبکه‌ی HBO در سال‌های اخیر بر روی چندین پروژه‌ی اسپین‌آف از «بازی تاج‌وتخت» خط بطلان کشیده است. پیش‌درآمدی با بازی «نایومی واتس» یکی از این پروژه‌های لغو شده است که تا مرحله‌ی فیلمبرداری اپیزود اول پیش رفت. در حال حاضر تنها تولید فصل اول «خاندان اژدها» (House of Dragon) با بازی «مت اسمیت» و «الیویا کوک» به تأیید رسیده است. تولید این سریال از بهار آینده آغاز خواهد شد، بنابراین به نظر می‌رسد که دست کم تا اوایل سال ۲۰۲۲ مخاطبین امکان بازگشت به دنیای وستروس را نداشته باشند.

وارنرمیدیا با همکاری «جورج آر.آر. مارتین» سخت در تکاپوی گسترش دنیای «بازی تاج‌وتخت» در تلویزیون است، اما از سوی دیگر سعی می‌کند شتاب‌زده عمل نکند و به قول «کیسی بلویز» مدیر HBO «غاز طلایی را به کشتن ندهد.» هرچند «بازی تاج‌وتخت» فراتر از یک سریال تلویزیونی بود اما به نظر می‌رسد که پس از پخش فصل پایانی در حال پاک شدن از خاطره‌هاست. آن اپیزودهای جنجالی پایانی در جلب رضایت مخاطبین موفق عمل نکردند و حتی کمپین بازسازی آن‌ها میلیون‌ها هوادار را به امضای یک پتیشن واداشت.

مذاکره با نویسندگان برای تولید سریال انیمیشن «بازی تاج‌وتخت» در حالی صورت می‌گیرد که در همین روز گزارش شد که نت‌فلیکس سریال‌های انیمه‌ی «توم ریدر» (Tomb Raider) و «جزیره جمجمه» (Skull Island) را برای گسترش «دنیای هیولایی لجندری» به تولید می‌رساند.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید