زمان مطالعه: ۲ دقیقه
تریلر جدید فیلم The Night با بازی «شهاب حسینی» منتشر شد
فیلم «آن شب» به کارگردانی «کوروش اهری» در ماه ژانویه به اکران سینماهای آمریکا درمیآید.
تریلر جدید فیلم ترسناک «آن شب» (The Night) به کارگردانی «کوروش اهری» و بازی «شهاب حسینی» توسط آیافسی منتشر شد. داستان این فیلم در مورد یک زوج ایرانی به نامهای بابک و ندا است که با دختر ۱ سالهشان در ایالات متحده زندگی میکنند. آنها پس از گذراندن یک شب در خانهی دوستشان، تصمیم به اقامت در «هتل نورماندی» میگیرند، تشکیلاتی با یک مدیر عجیب و مرموز شب و مهمانانی پرسروصدا. زوج داستان در طول اقامتشان در هتل خود را محبوس مییابند و در همین حین اسراری که از یکدیگر مخفی نگه میداشتهاند را به ناچار برملا میسازند.
«اینترتینمنت ویکلی» این تریلر را به صورت انحصاری منتشر کرده و مینویسد فیلم به سرعت اثر کلاسیک «درخشش» (The Shining) «استنلی کوبریک» را در ذهن تداعی میکند. «نیوشا جعفریان» و «شهاب حسینی» نقش زوج داستان را بازی میکنند. حسینی برای مخاطبین آمریکایی بیشتر با «جدایی نادر از سیمین» (A Separation) و «فروشنده» (The Salesman) «اصغر فرهادی» شناخته میشود. او با فروشنده در سال ۲۰۱۶ جایزهی بهترین بازیگر مرد را از جشنوارهی کن دریافت کرده است.
«آن شب» ۲۹ ژانویه (۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۹) در سالنهای سینما، پلتفرمهای دیجیتال و سرویسهای ویاودی پخش خواهد شد.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
vahids3
vahids3
۱۸ دی ۱۳۹۹ ۲۳:۴۴
تنها شهاب حسینی میتونه تو امریکا فیلم بسازه و هیشکی نگه بالا چشت ابروعه با پول خون ملت داره واسه خودش تجارت میکنه
Reza-D
Reza-D
Mohamad1372
۲۳ دی ۱۳۹۹ ۲۱:۱۷
لایک داری آقا محمد
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Mohamad1372
Mohamad1372
۲۱ دی ۱۳۹۹ ۲۰:۴۳
چرا اقای معادی و خیلی های دیگ میتونند اما اقای حسینی چون مخالف افکار شما صحبت میکنه میشه خونخوار و دشمن مردم
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Oulipo
Oulipo
۱۸ دی ۱۳۹۹ ۲۲:۵۸
خدم و حشم جمع کردن بردن آمریکا که توی یک اتاق فیلم بسازن! به این میگن نبوغ.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
soroush_2009
soroush_2009
۱۸ دی ۱۳۹۹ ۲۱:۱۵
یادمون نمیره کسی رو که طرف حکومت رو گرفت تا مردم کشور
Mohamad1372
Mohamad1372
۲۱ دی ۱۳۹۹ ۲۰:۴۱
اگر منظورت صحبت های که در جشنواره فجر کرد. اگر یکم فکر کنی حرف بدی نزده بود اولا که طرفداری کسی نکرد مسلما رسانه زرد برای دیده شدن بیشتر اینگونه نوشتند با یکم فکر کردن میشه فهمید که کسی که جشنواره تحریم کرد جایزه شو گرفت تشکرشم کرد نود درصد این اتفاقات و این یار کشی های سیاسی شواف پیش نیست
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
m4md_snake
m4md_snake
۱۸ دی ۱۳۹۹ ۱۷:۲۶
تریلرش جالب بود
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ