news-background
news-background

پروژه‌های جدید پیکسار معرفی شدند؛ پیش‌درآمد Lightyear با صداپیشگی «کریس اوانز»، سریال اسپین‌آف Up و بسیاری دیگر

«پیتر داکتر» مدیر استودیوهای پیکسار انیمیشن پنجشنبه شب در «روز سرمایه‌گذاران دیزنی» جزئیات در مورد پروژه‌های این کمپانی انیمشین‌سازی فاش کرد. داکتر گفت:‌ «امروز، برای معرفی فیلمسازانی جدید هیجان‌زده‌ام. فرصت دادن به آن‌ها در سینما و تلویزیون اولویت اول ما در حال حاضر است – در حالی که همزمان همکاری خود با فیلمسازان باسابقه‌ را نیز ادامه دهیم. فکر می‌کنم پیکسار این کار را به بهترین شکل انجام می‌دهد: تجلیل از سنت‌ها و در عین حال نوآوری برای آینده.»

این پروژه‌های جدید شامل سریال‌هایی برای دیزنی+، سریال‌هایی مستند، عناوین کوتاه و بلند سینمایی می‌شود. یکی از جذاب‌ترین این پروژه‌ها «لایت‌یر» (Lightyear) با تمرکز بر شخصیت «باز لایت‌یر» از فیلم‌های «داستان اسباب بازی» (Toy Story) با صداپیشگی «کریس اوانز» خواهد بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«درون پیکسار» (Inside Pixar) نیز سریال مستند جدیدی است که هواداران استودیو را دعوت می‌کند نگاهی از نزدیک به فعالیت‌های ‌آن بیندازند. پنج اپیزود اول این مستند از طریق دیزنی+ منتشر شده و سایر قسمت‌های آن در زمان دیگری در دسترس مشترکین شبکه قرار می‌گیرد.

انیمیشن «روح» (Soul) پیکسار که ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ از دیزنی+ به صورت انحصاری پخش خواهد شد، مضامینی چون قدردانی از لذت‌های کوچک زندگی را بررسی می‌کند. این فیلم به کارگردانی «پیتر داکتر» با صداپیشگی «جیمی فاکس» در نقش «جو گاردنر» قرار بود در سالن‌های سینما اکران شود.

«حفره»‌ (Burrow)‌ بخشی از یک کلکسیون از عناوین کوتاه موسوم به «اسپارک‌شورتس»‌ (SparkShorts) است که توسط گروهی از هنرمندان از نژادها و جنسیت‌های مختلف خلق شده. «حفره» که ۲۵ دسامبر از دیزنی+ پخش خواهد شد داستان خرگوشی را روایت می‌کند که سفری پرماجرا در یک حفره آغاز می‌کند. «پیکسار پاپ‌کورن» (Pixar Popcorn) که ژانویه ۲۰۲۱ به دیزنی‌+ می‌آید، مجموعه‌ای دیگر از عناوین کوتاه است که توسط انیماتورهای بااستعداد پیکسار خلق شده‌اند.

«لوکا»‌ (Luca) که ۱۸ ژوئن سال آینده اکران خواهد شد، فیلمی اریجینال با مضمون دوستی است که داستانش در یک شهر ساحلی ایتالیا روی می‌دهد. «انریکو کاساروسا» نامزد اسکار «لوکا» را کارگردانی کرده است.

«روزگار داگ» (Dug Days) مجموعه‌ای جدید از عناوین کوتاه است که پاییز سال ۲۰۲۱ از دیزنی+ پخش خواهد شد. در «روزگار داگ» ماجراجویی‌های «داگ» را روایت می‌کند که اولین بار در فیلم انیمیشن «بالا» (Up) پیکسار دیده شده بود. این مجموعه توسط «باب پترسون» نویسنده و کارگردان نامزد امی و اسکار نوشته و کارگردانی خواهد شد.

«سرخ شدن» (Turning Red) فیلم بلند جدیدی است که باید ۱۱ مارس ۲۰۲۲ اکران شود. داستان فیلم در مورد رابطه‌ی یک دختر نوجوان ۱۳ ساله مصمم و سربه‌هوا به نام «می لی» با مادرش است. «دامی شی» (Bao) نویسنده و کارگردان این فیلم است.

«لایت‌یر» (Lightyear) که ۱۷ ژوئن سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد، یک عنوان علمی-تخیلی و ماجراجویانه است که پیشینه‌ی شخصیت «باز لایت‌یر» را با صداپیشگی «کریس اوانز» روایت می‌کند. کارگردانی این فیلم به «انگس مک‌لین» سپرده شده است.

سریال «ماشین‌ها» (Cars) که پاییز سال ۲۰۲۲ به دیزنی+ می‌آید، یک عنوان تلویزیونی تماماً جدید است که «لایتنینگ مک‌کویین» و بهترین دوستش را در یک سفر جاده‌ای دنبال می‌کند. در اپیزودهای این سریال شخصیت‌های جدیدی معرفی خواهند شد. نویسندگی سریال به «استیو پرسل» سپرده شده است.

«برد یا باخت» (Win or Lose) اولین سریال بلند انیمیشن اریجینال تاریخ پیکسار خواهد بود که در سال ۲۰۲۳ روی ایر می‌رود. داستان سریال در مورد یک تیم سافت‌بال در مقطع متوسطه است. هر یک از اپیزودهای ۲۰ دقیقه‌ای این سریال بر روی شخصیت متفاوتی تمرکز خواهد کرد. نویسندگی و کارگردانی این سریال به «کری هابسون» و «مایکل ییتس» سپرده خواهد شد.. «برد یا باخت» یک کمدی در مورد عشق، رقابت و چالش‌های زندگی توصیف شده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ آذر ۱۳۹۹ ۱۹:۵۹

جونم به پیکسار و دیزنی! دمشون گرم خدایی چقدر دقیق و با برنامه مخصوصا به دیزنی که با این هم زیرمجموعه همچنان دقیق و خیلی منظم همه پروژه هاشو پیش میبره زنده باد

نمایش اسپویل