news-background
news-background

ریبوت Wrong Turn با دریافت رده سنی بزرگسال در آستانه انتشار قرار گرفت

پیش‌تر گزارش شده بود که ریبوت چندگانه‌ی «پیچ اشتباه» (دانلود فیلم Wrong Turn با لینک مستقیم) با کارگردانی «مایک پی. نلسون» در راه است و فیلمبرداری آن سال گذشته به پایان رسیده. بنابر آخرین گزارشات، عنوان این ریبوت «پیچ اشتباه: بنیاد» (Wrong Turn: The Foundation) است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

مطابق انتظار، «اتحادیه فیلم آمریکا»‌ به این فیلم رده‌ی سنی بزرگسال (R)‌ داده و علتش را «خشونت شدید و خونین، تصاویر وحشت‌آور و الفاظ رکیک» ذکر کرده است. این عنوان بنابر اعلام «بلادی دیسگاستینگ» به زودی توسط «سابان فیلمز» منتشر خواهد شد.

در این قسمت از چندگانه، دوباره گروهی از دوستان بداقبال به هارپرز فری، وست ویرجینیا می‌روند تا چند روزی را به کوهنوردی بگذرانند. آن‌ها در این حین با جمعیتی به نام «بنیاد» مواجه می‌شوند که از زمان وقوع «جنگ داخلی» آمریکا در کوهستان ساکن شده‌اند و از غریبه‌ها استقبال نمی‌کنند.

«متیو مودین»، «دیمین مافی»، «بیل سیج»، «اما دومانت»، «والری جین پارکر»، «چینی مورو»، و «دیوید هاچینسون» از جمله بازیگران این ریبوت خواهند بود. «آلن بی. مک‌الروی» نویسنده‌ی قسمت اول فیلم، فیلمنامه‌ی ریبوت را به نگارش درآورده است.

اولین قسمت اسلشر «پیچ اشتباه» در سال ۲۰۰۳ با کارگردانی «راب اشمیت» ساخته شد و ۲۸.۷ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. «بنیاد» هفتمین قسمت چندگانه پس از «بن بست» (Dead End) در سال ۲۰۰۷، «تنها در برابر مرگ» (Left for Dead) در سال ۲۰۰۹، «آغاز خونین» (Bloody Beginnings) در سال ۲۰۱۱، «تبارها» (Bloodlines) در سال ۲۰۱۲، و «آخرین پناهگاه» (Last Resort) در سال ۲۰۱۴ خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ آبان ۱۳۹۹ ۰۰:۰۹

یک فیلم به معنای واقعی کلمه آشغال!! کل فیلم خلاصه شده قتل عام عده ای توسط عده ای که در تموم این فیلم ها یک دسته آدم بی خبر از همه جا همواره در حال فرار هستند و در آخر همشون کشته میشن یادم میاد در یکی از قسمت ها یک ارتشی بود که تصمیم گرفت به نبرد با این دیوانه ها بره ولی در نهایت اونم کشته شد امتیاز فیلم 2 بهترین نمره به این مجموعه چرند

نمایش اسپویل