news-background
news-background

رویارویی «بلا ثورن» و «میکی رورک» در اولین تریلر فیلم Girl

 

 

«بلا ثورن» در فیلم جدید «دختر» (دانلود فیلم Girl با لینک مستقیم) در برابر «میکی رورک» به ایفای نقش می‌پردازد. در اولین تریلر منتشر شده از این فیلم «ثورن» دختر جوانی است که به شهر کوچک کودکی خود برای کشتن پدر سو استفاده گرش بازمی‌گردد اما پدرش را در حالی که شکنجه شده و به قتل رسیده در کلبه‌اش پیدا می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در جستجوی پاسخ او با رئیس پلیس فاسد با بازی «میکی رورک» و برادرش با بازی «چد فائوست» ملاقات می‌کند و به راز ناراحت کننده خانوادگی پی می‌برد. در تریلر همچنین می‌بینیم که دختر در تماسی با مادرش به او می‌گوید: «من تا زمانی که مسئول این کار را پیدا نکنم خانه نمی‌آیم مامان.» و زمانی که به حقیقت نزدیک می‌شود رئیس پلیس به او می‌گوید: «تو دختر واقعاً دیوانه‌ای هستی، این را می‌دانستی؟»

دختر در شهر با تبر کهنه پدرش به دنبال قاتل است که ناگهان متوجه خطری می‌شود که او را تهدید می‌کند و صاحب بار شهر با بازی «گلن گولد» به او اخطار می‌دهد: «این کار خوبی نیست، که تبرت را بچرخانی و به دنبال کشتن مردم باشی.»

فائوست که نقش برادر رورک را بازی می‌کند کارگردانی این فیلم تریلر انتقامی را نیز بر عهده دارد. «الیزابت ساوندرر»، «لنت ور»، «پائولو مانچینی» و «جان کلیفورد تالبت» نیز در این فیلم بازی می‌کند. فیلم «دختر» در ۲۰ نوامبر (۳۰ آبان) در سینماها اکران و ۲۴ نوامبر (۴ آذر) از وی‌او‌دی‌ها پخش می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید