news-background
news-background

تریلر فیلم کوتاه Once Upon a Snowman منتشر شد

دیزنی+ از تریلر فیلم کوتاه و پیش‌درآمد «روزی روزگاری یک آدم‌برفی» (دانلود فیلم Once Upon a Snowman با لینک مستقیم) که نگاهی به پیشینه‌ی شخصیت «اولاف» می‌اندازد رونمایی کرد. این تیزر در طول آخر هفته‌ی گذشته در رویداد مجازی فیلم «منجمد» (دانلود فیلم Frozen با لینک مستقیم) منتشر شده است. این اولین تصاویر جدیدی است که پس از «منجمد ۲» (دانلود فیلم Frozen 2 با لینک مستقیم) از دنیای «منجمد» با مخاطبین به اشتراک گذاشته می‌شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

 

انتقاد بازیگر Mulan از نقش شخصیت‌های صامت آسیایی در سریال The Boys و عناوین دیگر

 

«روزی روزگاری یک آدم‌برفی» قرار است جمعه‌ی آینده از دیزنی+ پخش شود و اولین گام‌های اولاف پس از زنده شدن و جستجوی هویتش را روایت کند. در این تریلر لحظاتی از فیلم‌های قبلی «منجمد» مانند وقتی که «السا» با صداپیشگی «ایدینا منزل» ترانه‌ی «رهایش کن» (Let It Go) را می‌خواند و یا وقتی که «کریستف» و «آنا» با صداپیشگی «جاناتان گراف» و «کریستن بل» ماجراجویی خود برای جستجوی «السا» را آغاز می‌کنند به نمایش گذاشته شده. اما تصاویر جدید بسیاری از شخصیت اولاف با صداپیشگی «جاش گد» نیز در آن گنجانده شده است.

این فیلم کوتاه توسط «ترنت کوری» که سرپرست انیمیشن‌سازی شخصیت اولاف برای «منجمد ۲» بود و «دن آبراهام» طراح سکانس موزیکال «وقتی سالخورده‌تر شدم» کارگردانی شده است.

«روزی روزگاری یک آدم‌برفی» جمعه ۲۳ اکتبر (۳ آبان ماه ۱۳۹۹) از دیزنی+ پخش خواهد شد.

    https://www.instagram.com/p/CGiU7qnAm7A/

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید