news-background
news-background

اولین تصاویر از «امیلی بلانت» و «جیمی دورنان» در فیلم رومنس Wild Mountain Thyme

فصل پاییز حزن‌انگیزتر از همیشه به نظر می‌رسد وقتی که سالن‌های سینما اغلب بسته باشند و لذت بردن از یک فیلم روی پرده‌های بزرگ ناممکن. استودیوهای بزرگ اغلب فیلم‌هایی که باید در این فصل اکران می‌کردند را به زمان دیگری موکول کرده‌اند، اما خوشبختانه استودیوهایی نظیر بلیکر استریت قرار است فیلم «آویشن کوهی وحشی» (دانلود فیلم Wild Mountain Thyme با لینک مستقیم) را عرضه کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این پخش‌کننده‌ی مستقل، این فیلم را در ماه دسامبر به سالن‌های سینمای آمریکا و همزمان پلتفرم‌های دیجیتال می‌آورد. استودیو ضمن اعلام تاریخ پخش این فیلم رومنس از اولین تصاویر آن نیز رونمایی کرده است. داستان فیلم در مورد یک کشاورز به نام «رزماری» است که به همسایه‌اش «آنتونی» علاقه‌مند شده.

بازیگران فیلم «امیلی بلانت»، «جیمی دورنان»، «کریستفر واکن»، و «جان هم» خواهند بود. اما شاید هیجان‌انگیزتر از ستارگان فیلم، «جان پاتریک شانلی» کارگردان آن باشد. این نویسنده و کارگردان که بیشتر با فیلم «تردید» (Doubt) محصول سال ۲۰۰۸ شناخته می‌شود، از نمایشنامه‌ی خودش اقتباس خواهد کرد. او سابقه‌ی نویسندگی برای فیلم «ماه‌زده» (Moonstruck) را نیز دارد و با برنده‌ی اسکار شده است.

«آویشن کوهی وحشی» ۱۱ دسامبر (۲۱ آذر ماه ۱۳۹۹) در سالن‌های سینما و پلتفرم‌های دیجیتال عرضه‌ی محتوا منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید