news-background
news-background

تریلر The Informer با بازی «جوئل کینامان» و «آنا دی آرماس» منتشر شد

از زمان انتشار اولین تریلر فیلم «مخبر» (دانلود فیلم The Informer با لینک مستقیم) نزدیک به دو سال می‌گذرد. هرچند تأخیر اتفاق مبارکی برای یک فیلم نیست، اما به نظر می‌رسد که برای «مخبر» تأخیر به سود فیلم تمام شده باشد. دو سال قبل «آنا دی آرماس» یکی از بازیگران این اکشن تریلر، چهره‌ای تقریباً ناشناخته بود، اما در حال حاضر به لطف فیلم‌های «چاقوکشی» (Knives Out) و «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) در هالیوود ستاره شده و «مخبر» را به فیلمی دیدنی تبدیل کرده. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

داستان این فیلم در مورد سرباز سابق عملیات‌های ویژه است که به عنوان مخبر برای اف‌بی‌آی کار می‌کند تا مافیای لهستان را در نیویورک به دام بیندازد. با این حال وقتی مأموریت طبق نقشه پیش نمی‌رود، مخبر باید به زندان برگردد جایی که پیش‌تر به جرم قتل مدتی به سر برده. او باید از درون دیوارهای زندان مأموریتش را ادامه دهد و مافیا را سرنگون کند.

علاوه بر دی آرماس، «جوئل کینامان» در نقش اول فیلم بازی می‌کند. «رزمند پایک»، «کامان»، و «کلایو اوون» از جمله دیگر بازیگران این فیلم پرستاره خواهند بود. «مخبر» با کارگردانی «آندریا دی استفانو» ساخته شده که سابقه‌ی کارگردانی «اسکوبار: بهشت گمشده» (Escobar: Paradise Lost) با بازی «بنیسو دل تورو» را دارد.

«مخبر» ۶ نوامبر (۱۶ آبان ماه ۱۳۹۹)‌ در پلتفرم‌های دیجیتال منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید