news-background
news-background

«امی رسوم»: برای برهنه شدن در تلویزیون پول نمی‌گیرم

رسوم از مدت‌ها قبل بازی در صحنه‌های جنسی سریال «بی‌شرم» برای پول را رد کرده است.

«امی رسوم» در حالی که در شبکه‌های اجتماعی از عملکرد «کاملا هریس» در مناظره اخیرش ستایش می‌کرد، به یکی از منتقدین خود نیز پاسخ داد. رسوم در توییتر نوشت که مشتاق است هر چه زودتر پیراهنی با عبارت «دارم صحبت می‌کنم» که ارجاعی است به جمله‌ی هریس خطاب به «مایک پنس» خریداری کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این توییت رسوم موجب شد که یکی از کاربران توییتر در پاسخ به او بنویسد بهتر است پیراهنی خریداری کند که روی آن نوشته شده باشد: «من برای برهنه شدن در تلویزیون پول می‌گیرم.» رسوم در طول نزدیک به یک دهه بازی خود در سریال «بی‌شرم» (دانلود سریال Shameless با لینک مستقیم)، اغلب مقابل دوربین برهنه شده است. او در پاسخ به این کاربر می‌نویسد: «من پول می‌گیرم تا داستان‌هایی بازگو شود و زندگی گاهی شامل چیزی به نام رابطه‌ی جنسی هم می‌شود. شاید تاکنون این تجربه را نداشته‌ای و چیزی در موردش نمی‌دانی.»

رسوم در ۹ فصل از سریال «بی‌شرم» نقش «فایونا گالگر» را بازی کرده و اغلب در مورد اینکه چگونه هدف خود را از بازی در صحنه‌های جنسی توانمندسازی شخصیت تعیین کرده گفته است. او زمانی به مجله‌ی «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود: «ما فقط سعی می‌کنم حقایقی صادقانه در مورد نحوه‌ی عملکرد شخصیت پیدا کنیم. چه این حقیقت شامل صحنه‌های جنسی شود، چه صحنه‌های خصوصی میان دو شخصیت شود یا اعمال خشونت میان دو شخصیت، هر چه که باشد، تا زمانی که واقعی به نظر برسد.»

رسوم در خصوص صحنه‌های جنسی می‌گوید:‌ «چیزی که به نظر من در مورد نشان دادن مسائل جنسی به عنوان بخشی از هنر جذاب می‌رسد این است که در هنر میان آن با دیگر بخش‌های زندگی تفاوتی وجود ندارد. مسائل جنسی بخشی از زندگی است... ما می‌خواهیم قسمت‌های خصوصی [زندگی زنان] را بکاویم، چه خشم باشد چه فقدان چه شادی چه مسائل جنسی.»

رسوم به زودی در مینی‌سریال «انجلین» (Angelyne) شبکه‌ی Peacock ظاهر شود که تاریخ پخش آن هنوز مشخص نیست. او در این سریال نقش بازیگر و مدلی را بازی می‌کند که در سال ۱۹۸۴ با نصب بیلبوردهای خودش در لس‌آنجلس به شهرت می‌رسد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ مهر ۱۳۹۹ ۱۵:۳۸

امی وقتی در سال 2004 و در هجده سالگی نقش ِ اول نسخه ی سینمایی شبح اپرا (ساخته ی جوئل شوماخر) رو بازی کرد، نشون داد چقدر با استعداد و تواناست. بازی چند سال قبلترش در نقش نوجوانی آدری هپبورن (The Audrey Hepburn Story) هم زیباست. کیفیت بالای آلبومهای موسیقی استودیویی که بیرون داده هم گواه بر همین مساله اس. به شخصه فکر می کنم بازی در سریال Shameless انتخاب درستی براش نبوده متاسفانه. مطمئنا وارد بازی های سیاسی شدن هم کار درستی نیست. کلا آدم متناقضی هست. با وجودی که از مادری مجرد با اصلیتی یهودی به دنیا اومده با مردی مسلمان (سام اسماعیل - تهیه کننده سریال آقای ربات) ازدواج کرده. اینکه استعداد فراوان در آواز و رقص باله و بازیگری در سینما رو که از کودکی در سالن های حرفه ای اپرا صیقل خورده رو با لخت شدن در یک سریال تلویزیونی جایگزین کرده رو واقعا درک نمی کنم. اونم کسی که از بچگی همخوان خواننده های فوق بزرگی مثل پاواروتی و دومینگو بوده.

نمایش اسپویل
۱۸ مهر ۱۳۹۹ ۱۵:۰۱

پس من بودم تو شیملس به کل اعضای تیندر د--م؟

نمایش اسپویل