news-background
news-background

واکنش هواداران مارول و SNL به مگسی که در مناظره روی «مایک پنس» نشست: «جف گلدبلوم» باید در SNL نقش مگس را بازی کند

درحالی که به نظر می‌رسید سال ۲۰۲۰ وحشت‌انگیزتر از این نمی‌تواند باشد، هواداران «جف گلدبلوم» و «اجرای زنده شنبه‌شب» (دانلود سریال Saturday Night Live با لینک مستقیم) پس از نشستن یک مگس روی «مایک پنس» در مناظره‌ی معاونین نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا مقابل «کاملا هریس»، از سازندگان «اجرای زنده‌ شنبه‌شب» خواستند در سمت‌های بعدی «جف گلدبلوم» را برای بازی در نقش مگس انتخاب کنند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

چهارشنبه شب در این مناظره مگسی روی سر پنس نشست و چند دقیقه‌ای در جای خود باقی ماند. در این وضعیت سورئال و در حالی که به نظر می‌رسید پنس متوجه حشره نشده، هواداران مارول در شبکه‌های اجتماعی مگس را به موجودی شبیه دانستند که در «دنیای سینمایی مارول» توسط «اسکات لنگ/مرد مورچه‌ای» (دانلود فیلم Ant-Man با لینک مستقیم) با بازی «پل راد» به کار می‌گرفت.

یکی از هواداران در توییتر می‌نویسد: «این یک مگس بود یا خود «مرد مورچه‌ای»؟ کسی «پل راد» را ندیده؟» دیگری اضافه می‌کند: «سریال اس‌ان‌ال باید پل راد را بیاورد تا در لباس «مرد مورچه‌ای» چالش مگس را اجرا کند.»

گروهی دیگر از هواداران حتی به این نتیجه رسیدند که حتی «جف گلدبلوم» انتخاب مناسبی برای بازی در نقش مگس در «اجرای زنده‌ شنبه‌شب» است که معمولاً رویدادهای سیاسی را استهزا می‌کند. در این سریال «مایا رودلف» نقش «کاملا هریس» و «بک بنت» نقش پنس را بازی می‌کنند. دور از انتظار نیست که در اپیزود بعدی سریال ارجاعاتی به این مگس، «مرد مورچه‌ای» و یا فیلم «مگس» (دانلود فیلم The Fly با لینک مستقیم) داده شود.

«جف گلدبلوم» در فیلم «مگس» به کارگردانی «دیوید کراننبرگ» نقش «سث براندل» را بازی کرده است. در این فیلم، گلدبلوم دانشمندی است که ژن او با یک مگس مخلوط می‌شود. در طول این فیلم، ظاهر و باطن او بیشتر و بیشتر تغییر می‌کند تا اینکه به یک مرد-مگسی غول‌پیکر تبدیل می‌شود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

فیلم «مگس» یکی از بهترین آثار کلاسیک ژانر وحشت و حتی یکی از بهترین‌های تاریخ سینما به شمار می‌آید. برای این فیلم یک دنباله، یک بازسازی و یک کتاب مصور خلق شده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید