news-background
news-background

کارگردان نسخه لایو-اکشن Your Name مشخص شد

«لی آیزک چانگ» نویسنده و کارگردان بازسازی «اسم تو» خواهد بود.

در حالی که هنوز فیلم تحسین‌شده‌ی «میناری» (Minari) که در جشنواره‌ی فیلم ساندنس اکران شد هنوز توسط استودیوی A24 اکران نشده، اما «لی آیزک چانگ» کارگردان آن به پروژه‌ی لایو-اکشن بزرگی پیوسته است. چانگ قرار است نسخه‌ی لایو-اکشن فیلم انیمیشن فانتزی «اسم تو» (دانلود فیلم Your Name با لینک مستقیم) را نوشته و کارگردانی کند. «جی.جی. آبرامز با کمپانی «بد ربات» و «گنکی کاوامورا» تهیه‌کننده‌ی نسخه‌ی اصلی از جمله تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود. این پروژه در ژاپن توسط «توهو» و در سایر نقاط جهان توسط پارامونت پخش خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

نسخه‌ی اصلی «اسم تو» به فهرست اولیه‌ی اسکار در بخش بهترین فیلم انیمیشن بلند راه پیدا کرد، و اگرچه در میان پنج فیلم نهایی جایی نداشت، اما در سراسر دنیا بیش از ۳۵۰ میلیون دلار فروخت. این فیلم داستان یک پسر نوجوان اهل توکیو و یک دختر نوجوان در یک شهر دورافتاده را روایت می‌کند که به شکل غیرقابل توضیحی به یکدیگر پیوند می‌خورند. آن‌ها باید به کمک هم مانع از وقوع یک فاجعه شوند. نسخه‌ی لایو-اکشن این فیلم از سال ۲۰۱۷ در حال توسعه است.

چانگ که فرزند یک مهاجر کره‌ای است و در پیش از ورود به دانشگاه ییل در آرکانزاس بزرگ شده، در سال ۲۰۰۷ اولین فیلم بلند خود را تحت عنوان «مونیوانگابو» (Munyurangabo) ساخت و در بخش «نوعی نگاه» کن اکران کرد. «میناری» یک فیلم اتوبیوگرافیکال در مورد یک خانواده‌ی کره‌ای-آمریکایی است که در شهر کوچکی در آرکانزاس زندگی می‌کنند. «استیون یئون» ستاره‌ی فیلم «سوزاندن» (Burning) در این فیلم نقش اول را بازی کرده است. این درام در ساندنس برنده‌ی جایزه‌ی بزرگ هیأت داوران شد اما تاریخ پخش آن در آمریکا هنوز مشخص نیست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ شهریور ۱۳۹۹ ۲۰:۵۴

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

نمایش اسپویل