news-background
news-background

خودکشی «آشینا سای» بازیگر معروف ژاپنی

«آشینا سای» بازیگر معروف سینما و تلویزیون دوشنبه گذشته در آپارتمانش در توکیو خودکشی کرد. پلیس توکیو و ایجنت او هر دو مرگ بازیگر با خودکشی را در سن ۳۶ سالگی تأیید کرده‌اند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

سای متولد سال ۱۹۸۳ در فوکوشیما بود و در سنین نوجوانی به توکیو نقل مکان کرد. او به عنوان مدل شروع به فعالیت کرد و در سال ۲۰۰۲ در سریال درام «رد خوشبختی» (The Tail of Happiness) را برای شبکه‌ی TBS بازی کرد. آشینا در سال ۲۰۰۷ برای بازی در فیلم درام تاریخی «سیلک» (دانلود فیلم Silk 2007 با لینک مستقیم) که محصول ژاپن، کانادا و ایتالیا بود بر ۸۰۰ بازیگر دیگر غلبه کرد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

او در دهه‌ی گذشته به بازی در چندین عنوان سینمایی و تلویزیونی از جمله درام «ناناسه» (Nanase: The Psychic Wanderers) پرداخت و نقش خود در سریال «آیبو» (Aibo: Tokyo Detective Duo) که فصل نوزدهم آن اکتبر امسال پخش می‌شود ادامه داد. او در زمینه‌ی صداپیشگی نیز فعالیت کرد و در سال ۲۰۱۱ در سریال «انتقام» (Revenge) نقش «امیلی تورن» را بازی کرد.

فیلم‌های آشینا سای

پیش از آشینا دیگر بازیگران شناخته‌شده‌ی ژاپنی از جمله «هاروما میورا» در ماه ژوئیه و «هانا کیمورا» در ماه می با خودکشی از دنیا رفته بودند. انگیزه‌ی خودکشی آشینا هنوز مشخص نشده اما جسد بی‌جان او توسط برادرش پیدا شده است.

دو روز پس از خودکشی آشینا در ۳۶ سالگی، «ایلین هوانگ» بازیگر تایوانی و «او این-هایه» بازیگر کره‌ای هر دو در سن ۳۶ سالگی از دنیا رفتند. علت مرگ بازیگر تایوانی هنوز مشخص نشده اما بازیگر کره‌ای به علت عارضه قلبی جانش را از دست داده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید