news-background
news-background

حمایت «جیسون موموآ» از «ری فیشر» پیرامون رفتار ناشایست کارگردان Justice League

«جیسون موموآ» از همبازی خود «ری فیشر» در فیلم «لیگ عدالت» (دانلود فیلم Justice League با لینک مستقیم) بازیگر نقش «سایبرگ» که کارگردان فیلم را به رفتار «تهوع‌آور» متهم کرده بود حمایت کرد. موموآ در صفحه‌ی اینستاگرامش از هشتگ «از ری فیشر حمایت می‌کنم» استفاده کرد. فیشر نیز این پست موموآ را در توئیتر به اشتراک گذاشت و نوشت: «مسئولیت‌پذیری>سرگرمی.»

فیشر در ماه ژوئیه «جاس ویدن» کارگردان «لیگ عدالت» را به رفتار «تهوع‌آور، ناشایست، غیرحرفه‌ای و کاملاً غیرقابل‌قبول» متهم کرد. او در مورد تجاربش در حین فیلمبرداری وارد جزئیات نشده اما مدعی است که «جان برگ» مدیر سابق برادران وارنر و «جف جانز» مدیر سابق دی‌سی اینترتینمنت از رفتار ویدن حمایت کرده‌اند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

به دنبال ادعای فیشر، ویدن اظهارات او را رد کرد در حالی که برگ گفت حمایت کردن از رفتار هرگونه رفتار غیرحرفه‌ای حقیقت ندارد. وارنرمیدیا به فاصله‌ی کوتاهی پس از این اتهامات تحقیقاتش را از سر گرفت. فیشر در پی آغاز تحقیقات در ماه آگست نوشت: «تردیدی ندارم که این تحقیقات نشان خواهد داد که «جف جانز»، «جاس ویدن»، «جان برگ» و دیگران به شکل تهوع‌آوری از قدرت خود پیش از ادغام دو کمپانی «ای‌تی‌اند‌تی» و «تایم وارنر» سوءاستفاده کرده‌اند.»

هفته‌ی گذشته این تنش‌ها دوباره شدت پیدا کرد وقتی که وارنرمیدیا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که فیشر پس از استخدام یک بازپرس مستقل با آن‌ها همکاری نکرده است. وارنرمیدیا ۴ سپتامبر گفت: «این بازپرس چندین مرتبه سعی کرده با آقای فیشر ملاقات کند تا در مورد نگرانی‌هایش به گفتگو بنشیند اما تا امروز آقای فیشر این درخواست را نپذیرفته است.» فیشر می‌گوید ۲۶ آگست از طریق اپلیکیشن زوم با یک بازپرس ملاقات کرده است اما این گفتگو را کوتاه کرده تا پیش از پیشرفت با نمایندگانش مشورت کند.

ویدن در سال ۲۰۱۷ با جدایی «زک اسنایدر» جانشین او شد و بعضی از صحنه‌های فیلم را مجدداً فیلمبرداری کرد. موموآ در این فیلم نقش «آکوامن» را بازی می‌کند. اخیراً تأیید شد که «کات اسنایدر» برای «لیگ عدالت» در سال ۲۰۲۱ از شبکه‌ی HBO Max پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید