news-background
news-background

جشنواره ونیز: اولین تیزر فیلم Pieces Of A Woman با بازی «شیا لابوف» و «ونسا کربی»

اولین تیزر فیلم «تکه‌های یک زن» (دانلود فیلم Pieces of A Woman با لینک مستقیم) که امروز شنبه (۵ سپتامبر) در جشنواره‌ی فیلم کن برای اولین بار در دنیا اکران خواهد شد منتشر شد. «ونسا کربی» در این فیلم نقش اصلی را بازی می‌کند و در مقابل او «شیا لابوف»، «مالی پارکر»، «سارا اسنوک»، «ایلایزا شلسینگر»، «بنی سفدی»، «جیمی فیلز» و «الن برستین» قرار گرفته‌اند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«تکه‌های یک زن» اولین فیلم انگلیسی زبان «کورنل موندروتسو» فیلمساز مجارستانی است که پیش‌تر با فیلم «خدای سفید» (دانلود فیلم White God با لینک مستقیم) برنده‌ی جایزه‌ی «نوعی نگاه» کن شده بود. «مارتین اسکورسیزی» که یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم است اخیراً با انتشار بیانیه‌ای به ستایش از «تکه‌های یک زن» پرداخت.

داستان فیلم در مورد مارتا و شان کارسون با بازی کربی و لابوف است، زوجی اهل بوستون در آستانه‌ی تبدیل شدن به پدر و مادر که وقتی تصمیم می‌گیرند فرزندشان را در خانه به دنیا آورند زندگی‌شان دستخوش تحولاتی بی‌بازگشت می‌شود. پارکر نقش یک مامای سراسیمه را بازی می‌کند که متهم به سهل‌انگاری است. «کیت وبر» داستان فیلم را از تجارب شخصی موندروتسو اقتباس کرده است. استودیوی بران و لیتل لمب با همکاری ولث میدیا و پروتون سینما این فیلم را به تولید رسانده‌اند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

کربی در کنفرانس مطبوعاتی «تکه‌های یک زن» در ونیز از همکاری با کارگردان مجار گفت. او می‌گوید غرق شدن در شخصیتش و درونی ساختن اندوه «بسیار ترسناک» بوده، اما «وقتی به پروژه‌ی دشواری نزدیک می‌شوید، پیش از روز اول فیلمبرداری همه باید با یکدیگر همکاری کنند. ما کوشیدیم چیزی خلق کنیم که در آن احترام و اعتماد وجود داشته باشد. من هرگز در زندگی‌ام این همه احترام را حس نکرده بودم. بین همه‌ی ما پیوندی باورنکردنی وجود داشت.» و اضافه می‌کند با این حال فیلم برای او  یک چالش بوده است.

«الن برستین» که به صورت مجازی در کنفرانس امروز حاضر شده بود می‌گوید او و کربی به سرعت رابطه‌ای با یکدیگر برقرار کرده‌اند که به رابطه‌ی یک مادر و دختر شباهت داشته است.

وبر توضیح می‌دهد که بخشی از داستان ارتباطی با بازماندگان هولوکاست دارد و خانواده‌هایی که با تراژدی سر و کار دارند: «بزرگ‌ترین مشکل چنین خانواده‌ای قابلیت توانایی بقا است، باید آن را بیاموزید و به فرزند منتقل کنید.» وبر می‌گوید در مورد شخصیت مارتا با بازی کربی، قهرمانی می‌خواسته که بتواند به روش خودش درون این فرایند سوگواری پاسخ پرسش‌هایش را بیابد و آنقدر شجاع باشد که انتقام نگیرد.»

صحنه‌ی تولد یک تک برداشت ۳۰ دقیقه‌ای است و موندروتسو می‌گوید این تصمیم را برای سهیم شدن در تجربه با مارتا اتخاذ کرده. کارگردان این فیلم را با یک گیمبال گرفته که مثل «یک دوربین روحانی» بوده و هم برای بازیگران فضای بیشتری فراهم می‌کرده و هم سینمایی باقی می‌مانده است.

موندروتسو در مورد انتخاب بازیگران می‌گوید به دنبال ساختن فیلمی با لابوف بوده و وقتی کربی فیلمنامه را خواند ظرف ۲۴ ساعت خودش را به بوداپست رسانده. کارگردان فاش می‌کند که وقتی برستین را در فیلم «آلیس دیگر اینجا زندگی نمی‌کند» (دانلود فیلم Alice Doesn’t Live Here Anymore با لینک مستقیم) و «۲۰۰ فیلم دیگر» دیده به یکی از هوادارانش تبدیل شده. این گروه چهار روز را در نیویورک می‌گذرانند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید