news-background
news-background

تجدید دیدار بازیگران سریال The Fresh Prince of Bel-Air در شبکه اچ‌بی‌او مکس

 

برخلاف بازیگران سریال محبوب «دوستان» (دانلود سریال Friends با لینک مستقیم) که همچنان طرفداران را منتظر ویژه‌برنامه نگه داشته، بازیگران سریال کمدی «پرنس جدید بل ایر» (دانلود سریال The Fresh Prince of Bel-Air با لینک مستقیم) به مناسبت سی‌امین سالگرد این سریال در شبکه اچ‌بی‌او مکس دور هم جمع خواهند شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

سریال «پرنس جدید بل ایر» درباره پسری به نام «ویل» از محله فقیرنشین فیلادلفیا است که توسط مادرش برای زندگی به خانه یکی از اقوام ثروتمند خود در بل ایر فرستاده می‌شود. خانواده «بنک» یکی از ثروتمندترین خانواده‌های منطقه هستند که در خانه مجلل خود زندگی می‌کنند اما ورود «ویل» نظم اشرافی که در این خانه حاکم بود را به هم می‌زند. او که بچه خیابان و موزیک رپ و رقص و آواز است با دیگر افراد خانه از بچه‌ها گرفته تا والدین تفاوت زیادی دارد. شیوه حرف زدن او شیوه خیابانی و رنگین‌پوستی است در جایی که خانواده «بنک» بسیاری از کلمات و رفتار «ویل» را بسیار وقیحانه می‌نامند. با گذشت زمان این دو نوع طرز فکر و دیدگاه بیش از پیش به هم نزدیک می‌شوند اگرچه رفتارهای این جوان پرشور در این خانواده اشرافی همچنان مایه خنده است.

این قسمت ویژه قرار است در روز ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) ضبط شود و در عید شکرگزاری از شبکه اچ‌بی‌او مکس پخش شود. از بازیگران حاضر در این قسمت ویژه می‌توان به ستاره سریال «ویل اسمیت»، «تاتیانا علی»، «کارین پارسون»، «جوزف مارسل»، «دافنه ماکسول رید»، «آلفونسو ریبیرو» و «دی‌جی جزی جف» اشاره کرد. «مارکوس رابوی» به عنوان کارگردان و «ریکی هیوز» به عنوان سازنده و تهیه‌کننده اجرایی قسمت ویژه حضور خواهند داشت. «میگل میلندز»، «لوکاس کایسر» و «برد هاوگن» نیز از طرف کمپانی وستبروک میدیا تهیه‌کننده اجرایی خواهند بود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

شبکه اچ‌بی‌او مکس حق پخش اختصاصی سریال «پرنس جدید بل ایر» را دارد. سریال «پرنس جدید بل ایر» از سال ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۶ از شبکه ان‌بی‌سی در شش فصل و تقریباً ۱۵۰ قسمت پخش شد. اعضای سریال «پرنس جدید بل ایر» پیش از این در برنامه اسنپ‌چت «ویل اسمیت» به نام «ویل از خانه» جمع شده بودند. گزارش ساخت قسمت ویژه این سریال اوایل اوت منتشر و در آن زمان اعلام شد که اسمیت و کمپانی وست‌بروک میدیا به دنبال ریبوت سریال بر اساس ویدیو «مورگان کوپر» هستند.

این تنها پروژه کلاسیک شبکه اچ‌بی‌او مکس نیست، هفته گذشته مسئولین این شبکه گردهمایی بازیگران سریال «بال غربی» (دانلود سریال The West Wing با لینک مستقیم) را برای فیلمبرداری دوباره یکی از قسمت‌های فصل سوم این سریال تأیید کردند. این قسمت قرار است به صورت تئاتر در اورفئوم لس‌آنجلس در اوایل ماه اکتبر فیلمرداری شود. قسمت ویژه سریال «دوستان» نیز قرار بود جزئی از برنامه‌های آغاز کار این شبکه باشد اما ضبط آن به دلیل شیوع بیماری کرونا به تأخیر افتاد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید