news-background
news-background

وارنر از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرد؛ استودیو از فروش Tenet سهمی بیشتر از همیشه می‌خواهد

فیلم «تنت» (دانلود فیلم Tenet با لینک مستقیم) «کریستفر نولان» اگرچه با چند ماه تأخیر،‌ اما سرانجام تا چند روز دیگر در سراسر دنیا اکران خواهد شد و به اولین فیلم پرخرج استودیویی تبدیل می‌شود که پس از پاندمی به سالن‌های نمایش بازمی‌گردد. به این علت که سالن‌ها به‌شدت مشتاق بازگشایی شده‌اند، به نظر می‌رسد که برادران وارنر می‌خواهد از آب گل‌آلود ماهی بگیرد و از این اشتیاق به سود خود استفاده کند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«ایندی‌وایر» با تازگی گزارش داده است که بلیت‌های «تنت» اواخر این هفته به فروش خواهند رسید تا مخاطبین آمریکایی از ۳ سپتامبر (۱۳ شهریور ماه ۱۳۹۹) به سینما بازگردند. با توجه به اینکه نولان فیلمسازی است که پیش از پاندمی جهانی هم مخاطبین را به سینما گسیل می‌کرد، کارشناسان امیدوارند که «تنت» بتواند چرخ صنعت سینما را دوباره به راه بیندازد و راه را برای اکران «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (دانلود فیلم Wonder Woman 1984 با لینک مستقیم) و «بیوه‌ی سیاه» (دانلود فیلم Black Widow با لینک مستقیم) در ماه‌های آینده هموار کند. با این حال، به نظر می‌رسد سالن‌داران در صورتی که بخواهند «تنت» را اکران کنند باید با شروط جدید استودیوی برادران وارنر موافقت کنند.

در این گزارش ادعا شده است که وارنرها از فروش «تنت» سهم ۶۳ درصدی را درخواست کرده‌اند. در حالی است که پیش‌تر سینماداران در مورد سهم بالاتر از ۶۰ درصدی مذاکره کرده‌اند و این درصد غیرمعمول نیست، اما این اقدامی جسورانه از طرف استودیو به شمار می‌رود.

علاوه بر این استودیوی برادران وارنر قوانین سختی برای سینماهایی که تمایل دارند «تنت» را اکران کنند وضع کرده است. استودیو درخواست کرده است که سالن‌ها اکران دست کم چهار هفته‌ای فیلم را تضمین کنند. این محدودیت با افزایش سالن‌ها در هر منطقه بالاتر می‌رود و در صورتی که یک سینمادار سه تا هشت سالن در اختیار داشته باشد ۸ هفته و اگر بیش از ۹ سالن داشته باشد دست کم ۱۲ هفته «تنت» را اکران اکران کند. با توجه به عدم وجود رقیب، انتظار نمی‌رود که سینماداران با این شروط مخالفت کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید