news-background
news-background

تریلر فیلم Lost Girls and Love Hotels با بازی «الکساندرا داداریو» منتشر شد

پیش از انتشار فیلم «دختران گمشده و هتل‌های عشق‌بازی» (دانلود فیلم Lost Girls and Love Hotels با لینک مستقیم) در ماه آینده کمپانی آستراکان فیلمز ای‌بی تریلر رسمی این فیلم با بازی «الکساندرا داداریو» را منتشر کرده است. این فیلم بر اساس کتابی به همین نام نوشته «کاترین هانراهان» سفری را در کوچه و خیابان‌های تاریک ژاپن به امید یافتن زیبایی به نمایش می‌گذارد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این فیلم سفر پر شور عشق و شهوت یک معلم زبان انگلیسی آمریکایی به نام «مارگارت» در آکادمی مهمانداران و یک عضو یاکوزا به نام «کازو» را در حالی که آن‌ها وقت خود را در بارها، کوچه‌ها و هتل‌های عشق‌بازی توکیو می‌گذرانند به نمایش می‌گذارد.

از بازیگران این فیلم می‌توان به «الکساندرا داداریو»، «تاکه‌هیرو هیرا»، «کاریس فن هاوتن»، «میسوزو کانو» و «کیت ایستون» اشاره کرد. «ویلیام اولسن» کارگردانی، «کاترین هانراهان» فیلم‌نامه‌نویسی و «لارا مان» تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند. داداریو برای نقش «آنابث چیس» در اقتباس فیلم‌های «پرسی جکسون و المپ نشینان: دزد صاعقه» (دانلود فیلم Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief با لینک مستقیم) و «پرسی جکسون و المپ نشینان: دریای هیولاها» (دانلود فیلم Percy Jackson: Sea of Monsters با لینک مستقیم) از کتاب‌های «ریک ریوردان» به همراه «لوگان لرمن» و «براندن تی جکسون» شهرت دارد.

«دختران گمشده و هتل‌های عشق‌بازی» در ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) از پلتفرم‌های دیجیتال پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۵۵

ووووویییییی?

نمایش اسپویل