news-background
news-background

سریال‌های High Fidelity و Siren کنسل شدند

شبکه‌ی فری‌فرم اعلام کرد که فصل چهارم سریال «سایرن» (دانلود سریال Siren با لینک مستقیم) را تولید نمی‌کند. اپیزود پایانی فصل سوم سریال ۲۸ می گذشته روی ایر رفته بود. «سایرن» در سال ۲۰۱۸ شروعی طوفانی داشت و فصل دوم آن در فری‌فرم پربیننده‌ترین سریال سال لقب گرفت. تماشای انلاین فیلم خارجی.

در فصل سوم به رغم کاهش بیننده، «سایرن» پربیننده‌ترین سریال اریجینال شبکه باقی ماند. فصل سوم از ۲ آوریل با پخش دو اپیزود آغاز شد. سریال براساس ایده‌ی «اریک والد» و «دین وایت» به نگارش درآمده و داستانی در مورد شهر «بریستول کوو» روایت می‌کرد که خواستگاه پری‌های دریایی افسانه‌ای شناخته می‌شد. «الکس رو»، «فولا ایوانز-اکینگبولا»، «ایان وردان» و «رینا اوون» از جمله بازیگران سریال بودند. «امیلی وایتسل» و والد نیز به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی فعالیت می‌کردند.

شبکه‌ی هولو نیز چهارشنبه ۵ آگست اعلام کرد که سریال «خوش صدا» (دانلود سریال High Fidelity با لینک مستقیم) را پس ا یک فصل کنسل می‌کند. در این سریال «زوئی کراویتز» نقش‌آفرینی می‌کرد. هولو بیش از دو سال قبل سفارش ساخت این سریال را صادر کرد و مراحل ابتدایی توسعه‌ی آن در دیزنی+ پیش رفت. سریال که محصول استودیوی ای‌بی‌سی است از آوریل ۲۰۱۹ به هولو کوچ کرد.

«خوش صدا» بازسازی فیلمی به همین نام است که در سال ۲۰۰۰ ساخته شده بود. در آن فیلم «جان کیوسک» و «جک بلک» نقش‌آفرینی کردند. هولو مانند دیگر سرویس‌های استریمینگ آمار بینندگانش را منتشر نمی‌کند اما از منتقدین امتیاز ۸۶ درصد و از مخاطبین امتیاز ۸۲ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرده است.

کراویتز در این سریال نقش یک فروشنده‌ی موسیقی را بازی می‌کند. کراویتز دختر «لنی کراویتز» خواننده‌ی راک و «لیسا بونت» است. «ورونیکا وست» نویسنده و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال بودند. «کینگزلی بن-ادیر»، «دیوید هلمز»، «جیک لیسی» و «توماس دورتی» در نقش‌های مکمل سریال ظاهر شدند.

وست پیش‌تر در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» ابراز امیدواری کرده بود که سریال تا چند فصل در هولو ادامه پیدا کند و دنیای سریال با شخصیت‌های مختلف گسترده شود: «در فصل‌های بعدی فکر می‌کنم شخصیت «راب» (کراویتز) با چند غریبه قرار بگذارد که ما تاکنون با آن‌ها ملاقات نکرده‌ایم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید