news-background
news-background

نت‌فلیکس فیلم Woman in the Window «جو رایت» را خریداری می‌کند

این فیلم که از کتاب پرفروش «ای‌جی فین» اقتباس شده و «ایمی آدامز» در آن بازی کرده از پاییز سال ۲۰۱۹ آماده‌ی نمایش است.

 

فیلم «زنی پشت پنجره» (دانلود فیلم Woman in the Window با لینک مستقیم) سرانجام عرضه خواهد شد. نت‌فلیکس در حال مذاکره با فاکس است تا این فیلم را که از پاییز سال ۲۰۱۹ آماده‌ی نمایش شده خریداری کند. در این فیلم «پنجره‌ی پشتی»-گونه (دانلود فیلم Rear Window با لینک مستقیم) «ایمی آدامز» نقش یک روان‌شناس کودک الکلی و انزواطلب را بازی می‌کند که در آپارتمان همسایه‌اش یک عمل خشونت‌آمیز را می‌بیند. تاریخ پخش فیلم از نت‌فلیکس هنوز مشخص نیست اما منابع مختلف خریداری شدن فیلم توسط این شبکه را تأیید کرده‌اند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

پخش این فیلم تریلر از دیزنی+ به علت محتوای بزرگسالانه‌اش امکان‌پذیر نیست، هرچند دیزنی مالکیت شبکه‌ی هولو را هم در اختیار دارد و پیش‌تر تصور می‌شد که این فیلم سرانجام از این سرویس منتشر شود. اکران این فیلم از اکتبر سال ۲۰۱۹ به ۱۵ می امسال موکول شده بود و با شیوع ویروس از تقویم حذف شد. گفته‌ می‌شود که اکران‌های آزمایشی فیلم نیز موفقیت‌آمیز نبوده‌اند.

دیگر بازیگران فیلم «آنتونی مکی»، «گری اولدمن»، «راسل وایت»، «جولین مور» و «جنیفر جیسون لی» خواهند بود. مصاحبه‌ی نیویورک تایمز با فین با نام واقعی «دن مالوری» در فوریه سال ۲۰۱۹ فاش کرد که نویسنده شخصیت بی‌ثباتی است که ممکن است ایده‌ی کتاب «زنی پشت پنجره» را سرقت ادبی کرده باشد و اینکه چندین بار به ناشر خود در مورد منبع الهامش دروغ گفته است.

آدامز اخیراً در مینی‌سریال «اشیای تیز» (دانلود سریال Sharp Objects با لینک مستقیم) شبکه‌ی HBO ظاهر شده و به زودی در اقتباس سینمایی از رمان «نایت‌بچ» (Nightbitch) نوشته‌ی «ریچل یودر» نقش‌آفرینی می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید