news-background
news-background

رکوردشکنی فیلم Palm Springs در شبکه هولو

این فیلم در جشنواره‌ی ساندنس با قراردادی ۱۷.۵ میلیون دلاری به استودیوی نئون فروخته شد و گران‌قیمت‌ترین فیلم تاریخ جشنواره شد.

فیلم کمدی رمانتیک «پام اسپرینگز» (دانلود فیلم Palm Springs با لینک مستقیم) به کارگردانی «مکس بارباکو» همچنان به رکوردشکنی ادامه می‌دهد. سخنگوی هولو اعلام کرده است که این فیلم در سه روز اول انتشار بیش از هر عنوان دیگری در این پلتفرم بیننده داشته است. «پام اسپرینگز» ۱۰ ژوئیه از طریق هولو منتشر شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این کمدی بیشترین میزان علاقه در شبکه‌های اجتماعی را در میان تمامی عناوین سینمایی اریجینال هولو ثبت کرده و در توئیتر بحث‌برانگیزترین فیلم اریجینال این سرویس استریمینگ بوده است. این رکورد، لحظه‌ی تاریخی دیگری است برای این کمدی تحسین‌شده با بازی «اندی سمبرگ» و «کریستین میلیوتی». دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«پام اسپرینگز» ژانویه گذشته با قراردادی ۱۷.۵ میلیون دلاری که در تاریخ جشنواره‌ی ساندنس بی‌سابقه بود به هولو و استودیوی پخش‌کننده‌ی نئون فروخته شد. این فیلم با اختلاف ناچیزی بر فیلم رکورددار قبلی «تولد یک ملت» (دانلود فیلم The Birth of a Nation با لینک مستقیم) به کارگردانی «نیت پارکر» غلبه کرد که در سال ۲۰۱۶ اکران شده بود. نئون این فیلم را در چند سینمای درایو-این اکران کرد و در همان روز از طریق هولو منتشر کرد.

هولو آوریل گذشته با «انگل» (دانلود فیلم Parasite با لینک مستقیم) به کارگردانی «بونگ جون هو» عرضه‌ی دیجیتال موفقیت‌آمیزی را تجربه کرده بود. این فیلم در اولین هفته‌ی انتشار به پربیننده‌ترین فیلم مستقل خارجی-زبان هولو تبدیل شد.

«پام اسپرینگز» یکی از تحسین‌شده‌ترین عناوین سال ۲۰۲۰ است و تاکنون از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۲ درصد دریافت کرده است. منتقدین این فیلم را بازسازی نوآورانه‌ی «روز گراندهاگ» (دانلود فیلم Groundhog Day با لینک مستقیم) نامیدند. سمبرگ و میلیوتی نقش مهمانان یک مراسم ازدواج را بازی می‌کنند که در یک حلقه‌ی زمانی گرفتار شده‌اند و بارها و بارها در یک روز را از سر می‌گذرانند. دیگر بازیگران فیلم «جی.کی. سیمونز»، «کامیلا مندز» و «پیتر گلگر» بودند. این فیلم بلند بارباکو در مقام کارگردان بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید