news-background
news-background

«جیمز گان»: استودیوی برادران وارنر اجازه نداد شخصیت «ولما» در Scooby-Doo را هم‌جنس‌گرا نشان دهم

مدت‌ها پیش از آنکه «جیمز گان» به «دنیای سینمایی مارول» ملحق شود، دو فیلم لایو-اکشن «اسکوبی-دو» برای وارنرها ساخته است.

«جیمز گان» پیش از آنکه با چندگانه‌ی «محافظین کهکشان» (دانلود فیلم Guardians of the Galaxy با لینک مستقیم) به یکی از کارگردانان عناوین پرخرج هالیوود تبدیل شود، با نوشتن فیلمنامه‌ی لایو-اکشن «اسکوبی-دو» (دانلود فیلم Scooby-Doo با لینک مستقیم) در سال ۲۰۰۲ وارد سیستم فیلمسازی استودیویی شد. این فیلم بیش از ۲۵۷ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و باعث شد گان در قسمت دوم فیلم «اسکوبی-دو ۲: هیولاهای رها شده» (دانلود فیلم Scooby-Doo 2: Monsters Unleashed  با لینک مستقیم) نیز مشارکت کند. او اخیراً در صفحه‌ی توئیتر خود فاش کرده است که در نظر داشته شخصیت «ولما» را «آشکارا هم‌جنس‌گرا» نشان دهد، اما برادران وارنر این اجازه را به او ندادند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

گان در شبکه‌ی اجتماعی در پاسخ به درخواست یکی از هواداران مبنی بر بازگشت او به چندگانه‌ی «اسکوبی-دو» و هم‌جنس‌گرا نشان دادن شخصیت «ولما»‌ در یک فیلم لایو-اکشن می‌نویسد: «سعی‌ کردم! در سال ۲۰۰۱ «ولما» در نسخه‌ی ابتدایی فیلمنامه آشکارا هم‌جنس‌گرا بود. اما استودیو اصلاح کرد و اصلاح کرد تا اینکه و [هم‌جنس‌گرایی او را] در نسخه‌ی ضبط شده مبهم کرد...»

گان خطاب به هوادار دیگری می‌نویسد صحنه‌های حذف شده‌ی آن فیلم که در شبکه‌ی نمایش خانگی عرضه شدند نشان می‌دهد که او قصد داشته با تمایلات جنسی «ولما» در فیلمنامه چه کند. این کارگردان اضافه می‌کند که از اشتیاق هواداران در شبکه‌های اجتماعی غافلگیر شده و می‌نویسد: «شگفت‌زده‌ شده‌ام که می‌بینم هواداران بزرگ شده‌ی «اسکوبی» در طول چند سال گذشته افزایش داده‌اند.»

دنباله‌ی «هیولاهای رها شده» در گیشه موفق نبود و ۱۸۱ میلیون دلار فروش کرد. در هر دو فیلم «لیندا کاردلینی» در نقش «ولما» بازی کرد. دیگر بازیگران فیلم «فردی پرنز جونیور» در نقش «فرد»، «سارا میشل گلار» در نقش «دفنی» و «متیو لیلارد» در نقش «شگی» بودند. «نیل فنینگ» نیز در نقش «اسکوبی-دو» صداپیشگی کرد. وارنرها امسال چندگانه‌ را با انیمیشن «اسکوب!» (دانلود فیلم Scoob! با لینک مستقیم) که مستقیماً در پلتفرم‌ دیجیتال HBO Max عرضه شد و روی پرده نرفت احیا کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ آذر ۱۳۹۹ ۱۵:۳۵

دمشون گرم . فقط مونده یه فیلم بسازن که گاندی همجنس بازه . نقش مقابلش هم آرنولد شوارتزینگر بازی میکنه با کلی ریش و پشم

نمایش اسپویل
۲۴ تیر ۱۳۹۹ ۰۷:۴۷

دم وارنز بروس گرم

نمایش اسپویل
۲۳ تیر ۱۳۹۹ ۲۰:۳۵

یه پیشنهاد دارم میتونید بازیگر فرد رو هم سیاه پوست کنید که خدایی نکرده مردم فک نکنن شما نژاد پرستید همچنین شگی رو هم ترنس نشون بدید که علیه ترنس‌ هاهم تبعیض نشه راستی میتونید یکی ‌شون روهم معلول کنید محظ احتیاط که به معلولین هم توهین نشه یه چیز دیگه دفنی رو هم رئیس گروه کنید که فمنیستا خوششون بیاد شاید اسکار ببره

نمایش اسپویل
۲۴ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰

این که مهم نیست... ای کاش به دوجنس‌گرا بودن واندرومن اشاره بشه.

نمایش اسپویل
۲۳ تیر ۱۳۹۹ ۲۰:۱۷

چپگراهای آمریکا خودشونو سابیدن. اگر ولشون کنی میخوان مسیح را هم همنجسگرا کنن.

نمایش اسپویل
۲۳ تیر ۱۳۹۹ ۱۹:۱۹

بهتر ? لااقل به انیمیشن‌ها رحم کنین لامصبا...!

نمایش اسپویل