news-background
news-background

تریلر فیلم The Kissing Booth 2 منتشر شد

نتفلیکس اولین تریلر رسمی فیلم رمانتیک «غرفه بوسه ۲» (دانلود فیلم The Kissing Booth 2 با لینک مستقیم) را منتشر کرد. پس از انتشار فیلم «غرفه بوسه» (دانلود فیلم The Kissing Booth با لینک مستقیم)، این فیلم به سرعت بیننده‌های زیادی را به خود جذب کرد. در همین حین «غرفه بوسه ۲» چراغ سبز را برای ساخت با حضور دوباره بازیگران اصلی دریافت کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فیلم «غرفه بوسه» درباره دختر جوانی به نام «ال ایوانز» با بازی «جوئی کینگ» است که رابطه‌ای را با برادر بزرگ‌تر دوست صمیمی‌اش «نوآ فلین» با بازی «جیکوب الوردی» شروع می‌کند. آن‎‌ها اولین بار در یک غرفه بوسه با هم برخورد می‌کنند و ال یکی از قوانین مهم دوستی را در این راه می‌شکند.

«ال ایوانز» رومانتیک‌ترین تابستان زندگی خود را با دوست پسرش «نوآ فلین» گذراند. اما حال «نوآ» به هاروارد می‌رود و «ال» برای سال آخر به دبیرستان باز می‌گردد. او باید هم‌زمان با رابطه از راه دور، رفتن به دانشگاه مورد علاقه با دوستش «لی» و پیچیدگی‌های دوستی با همکلاسی پسر خوش‌تیپ جدیدش «مارکو» را دست و پنجه نرم کند. زمانی که «نوآ» به یکی از دخترهای دانشگاه نزدیک می‌شود «ال» باید تصمیم بگیرد که چقدر باید به او اعتماد کند و قلبش واقعاً به چه کسی تعلق دارد. نویسنده و کارگردان «وینس مارسلو» برای ساخت «غرفه بوسه ۲» بازمی‌گردد. این فیلم بر اساس کتاب «غرفه بوسه» به نویسندگی «بت ریکلز» است.»

در سال‌های اخیر شبکه نتفلیکس فیلم‌های کمدی رومانتیک به خصوص فیلم‌های نوجوانانه را دوباره احیا کرده است. نه تنها فیلم «غرفه بوسه» موفقیت بزرگی به دست آورد بلکه راه را برای فیلم‌های «تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم» (دانلود فیلم To All The Boys I've Loved Before با لینک مستقیم)، «الکس استرنج‌لاو» (دانلود فیلم Alex Strangelove با لینک مستقیم)، «آخرین تابستان» (دانلود فیلم The Last Summer با لینک مستقیم)، «تقدیم به همه پسران: پی نوشت. من هنوز دوستت دارم» (دانلود فیلم To All The Boys: P.S. I Still Love You با لینک مستقیم) و «قرار بی‌نقص» (دانلود فیلم The Perfect Date با لینک مستقیم) باز کرد.

از بازیگران «غرفه بوسه ۲» می‌توان به «جوئی کینگ»، «جوئل کورتنی»، «جیکوب الوردی»، «میسی ریچاردسون-سلرز»، «مالی رینگوالد»، «مگانا یانگ»، «تیلور پرز»، «مورنی ویسر» و «کارسون وایت» اشاره کرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید