news-background
news-background

«جرارد باتلر»: دنیا به دنباله Angel Has Fallen احتیاج دارد؛ دنباله‌ Den of Thieves ساخته می‌شود

«جرارد باتلر» بیش از دو دهه است که در هالیوود بیشتر به بازی در فیلم‌های اکشن می‌پردازد. او اگرچه ممکن است به سبب بازی در «۳۰۰» در میان مخاطبین فارسی زبان محبوبیت نداشته باشد، اما در سال‌های اخیر با چندگانه‌‌ی «سقوط کرده است» به ویژه در بازار نمایش خانگی به موفقیت‌هایی دست پیدا کرده. باتلر به تازگی در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» تأیید کرده است که در سال‌های آینده همچنان در فیلم‌های اکشن بازی خواهد کرد و بر روی دیگر ژانرها از جمله رمانتیک تمرکز نمی‌کند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

باتلر در مصاحبه با مجله از فیلم جدید خود «گرین‌لند» (دانلود فیلم Greenland با لینک مستقیم) که ماه آینده منتشر خواهد شد می‌گوید و تأیید می‌کند که دو دنباله را برنامه‌های خود گنجانده است: یک دنباله برای «انجل سقوط کرده است» (دانلود فیلم Angel Has Fallen با لینک مستقیم) و یک دنباله برای فیلم جنایی «کمینگاه دزدان» (دانلود فیلم Den of Thieves با لینک مستقیم).

باتلر در مورد اینکه چرا به این زودی به فکر تولید دنباله‌ای برای «انجل سقوط کرده است» افتاده می‌گوید دنیای امروز به شخصیتی مثل «مایک بنینگ» با بازی او نیاز دارد. او به شوخی می‌گوید: «فکر می‌کنم با شرایط فعلی حاکم بر دنیا، ما به او احتیاج داریم. او باید برگردد.» باتلر اضافه می‌کند: «بله، فکر می‌کنم یک قسمت دیگر را خواهیم دید. در حال حاضر بر روی ایده‌ی فوق‌العاده‌ی دیگری کار می‌کنیم که طبیعتاً نمی‌توانیم چیزی در موردش بگوییم.»

اما دنباله‌ی «کمینگاه دزدان» نیز در حال توسعه است و این بار داستان به اروپا خواهد رفت. باتلر می‌گوید: «در حال حاضر روی فیلمنامه کار می‌کنیم، و به صورت روزانه متن‌ها را از [کریستین گادگست کارگردان] دریافت می‌کنم. ماجراجویی لذت‌بخشی است که از آمریکای شمالی به اروپا و مارسی کشیده می‌شود. بسیار جذاب است و این بار حال و هوای اروپایی‌تری دارد. تمامی شخصیت‌ها، بیگ نیک، دانی و لابین باب، بازخواهند گشت.»

هرچند باتلر اغلب نقش شخصیت‌های سرسختی را بازی می‌کند که دنیا را نجات می‌دهند، اما در «کمینگاه دزدان» نقشی منفی‌تر به عنوان یک پلیس فاسد ایفا کرده که سعی می‌کند دست به سرقت بزند. منتقدین با قسمت اول این فیلم مهربانانه برخورد نکردند تا از ۱۳۴ نقد امتیاز ۴۲ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کند.

فیلم «گرین‌لند» باتلر ۱۴ آگست (۲۴ مرداد ماه ۱۳۹۹) پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید