news-background
news-background

یونیورسال فیلم کلاسیک Twister را ریبوت می‌کند

استودیوی یونیورسال اعلام کرد که فیلم کلاسیک «گردباد» (دانلود فیلم Twister با لینک مستقیم) را ریبوت می‌کند و به دنبال انتخاب یک کارگردان است. ورایتی به نقل از منابع نزدیک به یونیورسال می‌نویسد استودیو در حال توسعه‌ی یک ریبوت از بلاک‌باستر کلاسیکی است که در سال ۱۹۹۶ ساخته شد و با «جوزف کوزینسکی» کارگردان «تاپ گان: ماوریک» (دانلود فیلم Top Gun: Maverick‌ با لینک مستقیم) برای کارگردانی وارد مذاکره شده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

یونیورسال هنوز نویسنده‌ی این پروژه را انتخاب نکرده بنابراین اطلاعاتی از داستان فیلم در دست نیست. در نسخه‌ی اصلی فیلم «بیل پکستون» و «هلن هانت» نقش زوجی در آستانه‌ی جدایی و تعقیب‌کننده‌ی گردباد را بازی می‌کردند. آن‌ها با همکاری یکدیگر تورنادوها را دنبال می‌کردند تا گزارش و هشدار آب‌وهوا را به موقع تحویل دهند.

این فیلم نه تنها به عنوانی پرفروش تبدیل شد و ۴۹۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت، بلکه از آن به خاطر جلوه‌های ویژه‌ی انقلابی‌اش تحسین شد. «یان ده بونت» که سابقه‌ی کارگردانی «سرعت» (دانلود فیلم Speed با لینک مستقیم) را داشت این فیلم را کارگردانی کرد. «استیون اسپیلبرگ» یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم بود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

کوزینسکی با تولید فیلم‌های پرخرج بیگانه نیست و سابقه‌ی کارگردانی «ترون: میراث» (دانلود فیلم Tron: Legacy با لینک مستقیم) را دارد. این فیلم در گیشه موفق بود و سبب شد یونیورسال کارگردانی فیلم «فراموشی» (دانولد فیلم Oblivion با لینک مستقیم) را به او بسپارد. این پروژه با بازی «تام کروز» نیز به تولید دنباله‌ی «تاپ گان: ماوریک» منجر شد. کروز، «مایلز تلر» و «گلن پاول» ستارگان این دنباله‌ خواهند بود که در ماه دسامبر عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید