news-background
news-background

تاریخ پخش سریال Cursed با انتشار اولین تریلر مشخص شد

 

اولین تریلر سریال فانتزی «طلسم‌شده» (دانلود سریال Cursed با لینک مستقیم) نت‌فلیکس رسماً منتشر شد. ساعاتی پیش این شبکه ضمن انتشار تریلر اعلام کرد این سریال که از رمان مصور «فرانک میلر» و «تام ویلر» اقتباس شده، جمعه ۱۷ ژوئیه (۲۷ تیر ماه ۱۳۹۹) از راه می‌رسد. «کاترین لنگفورد» ستاره‌ی سریال «به ۱۳ دلیل» (دانلود سریال 13 Reasons Why با لینک مستقیم) در نقش اصلی «طلسم‌شده» بازی می‌کند.

بازسازی افسانه‌ی آرتوری «طلسم‌شده»، از زاویه‌ی دید شخصیت «نیموئه» روایت می‌شود، زن جوانی با استعدادهای اسرارآمیز که سرنوشتش تبدیل شدن به «بانوی دریاچه» است. او پس از مرگ مادرش، با «آرتور» پیوند دوستی برقرار می‌کند تا «مرلین» را پیدا کنند و شمشیر باستانی را به او بسپارند. «نیموئه» در این راه به نماد شهامت و شورش علیه «پالادین‌های سرخ» بدل می‌شود. «طلسم‌شده» داستانی تاریخی توصیف شده با مضامین آشنای جنگ‌های بی‌ثمر، ممکن ساختن ناممکن‌ها. ویلر شورانر سریال و در کنار «لیلا گرستین» تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن خواهد بود.

میلر در سال ۲۰۱۸ همزمان با معرفی این پروژه گفته بود: «من همیشه فریفته‌ی داستان‌های افسانه‌ای آرتور و نیموئه به صورت مشخص بوده‌ام. به شکل‌های مختلفی می‌تواند تفسیر شود – از یک داستان پرنشاط‌ کودکانه مانند «شمشیر در سنگ» گرفته تا برداشتی ترسناک مثل «اکسکالیبر». این داستان فرصتی بی‌نظیر و چالشی‌ هیجان‌انگیز برای من به عنوان نگارگر بود، و از همکاری با «توماس ویلر» هیجان‌زده‌ام. من وارث مجموعه‌ای کهن کتاب‌های کودکانه از طرف مادرم هستم و همیشه می‌خواستم خودم یکی از این داستان‌ها را بنویسم. این پروژه رؤیایی بود که به حقیقت پیوست.»

علاوه بر لنگفورد، «دیون ترل» در نقش «آرتور»، «گوستاف اسکارزگارد» در نقش «مرلین»، «دنیل شرمن» در نقش «راهب گریان»، «سباستین آرمستو» در نقش «شاه آترر»، «مت استوکو» در نقش «گاوین»، «لیلی نیوآرک» در نقش «پیم»، «شلوم برن-فرانکلین» در نقش «ایگرین»، «امیلی کوستس» در نقش «خواهر آیریس»، «بیلی جنکینز» در نقش «سنجاب»، «بلا دین»، و «پیتر مولان» دیگر بازیگران فصل اول سریال خواهند بود.

سریال «طلسم‌شده» ۱۷ ژوئیه از نت‌فلیکس پخش می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۳۸

اینهمه بازیگر درست حسابی چرا اینو نقش اول کردین!!!!!!حتی میمیک قیافش هم نمیخوره به این تیپ داستانها!!!

نمایش اسپویل
۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۲۳

خفن بود تریلرش

نمایش اسپویل