news-background
news-background

«آماندا سایفرید»: «دیوید فینچر» برای فیلم Mank بیش از ۲۰۰ برداشت در هفته ضبط کرد

سایفرید در فیلم جدید فینچر نقش «ماریون دیویس» ستاره‌ی سال‌های دور هالیوود را بازی می‌کند.

«دیوید فینچر» با برداشت‌های متعدد از یک صحنه شناخته می‌شود اما به نظر می‌رسد که با فیلم «مانک» (دانلود فیلم Mank با لینک مستقیم) این روش کارش را به سطح تازه‌ای رسانده باشد. «آماندا سایفرید» به تازگی در مصاحبه با «کلایدر» تخمین می‌زند که فینچر برای یک صحنه در طول یک هفته بیش از ۲۰۰ برداشت ضبط کرده است. او در این فیلم نقش «ماریون دیویس» ستاره‌ی هالیوود در سال‌های دور را بازی می‌کند. این فیلم بر اساس فیلمنامه‌ای که پدر فقید فینچر به نگارش درآورده ساخته خواهد و داستانی در مورد «هرمان جی. مانکیویچ» روایت می‌شود که با چالش‌های حرفه‌ای و شخصی هنگام نوشتن فیلمنامه‌ی «شهروند کین» (دانلود فیلم Citizen Kane با لینک مستقیم) دست به گریبان است. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

سایفرید می‌گوید: «راستش، سخت‌ترین پروژه‌ای بود که در آن بازی کرده‌ام. اما به شدت به خاطرش هیجان‌زده‌ام. با خود می‌گفتم چطور باید نقش ماریون دیویس را بازی کنم؟ او لهجه داشت. و چند برداشت باید بگیریم؟ تمامی این مسائل هجوم آوردند. اما از طرفی می‌گفتم همکاری با فینچر یکی از بهترین کارگردانان... و باورم نمی‌شود که موفق شده‌ایم. ما ۲۱ فوریه فیلمبرداری را به پایان رساندیم، درست پیش از قرنطینه. باورم نمی‌شود. باید به صورت متوالی در سه فیلم بازی می‌کردم، بنابراین یکی در دیگری ترکیب شده بود و من کمی آشفتگی ذهنی داشتم. آخر هفته‌ها به لس‌آنجلس می‌رفتم و با دیوید و گری آرلیس و همه‌ی بازیگران جلسات آزمایشی برگزار می‌کردیم... شگفت‌انگیز خواهد بود.»

سایفرید ادامه می‌دهد: «باید در صحنه‌ای بازی می‌کردم که افراد بسیاری در آن دخیل بودند و باید در طول یک هفته انجامش می‌دادیم. درست نمی‌دانم چند برداشت را ضبط کردیم، اما حدس می‌زنم که به ۲۰۰ برداشت رسید، شاید اشتباه می‌کنم و بسیار بیشتر شده باشد. گاهی پیش می‌آمد که پنج روز در یک صحنه بازی می‌کردم و هیچ دیالوگی نداشتم. فکر می‌کردم می‌توانم راحت باشم اما نه، چون احتمالاً ۹ یا ۱۰ دوربین دیگر مرا می‌گرفتند.»

«گری اولدمن»، «لیلی کالینز»، «توپنس میدلتون»، «چارلز دنس»، «تام پلفری» و «تام برک» در نقش «اورسون ولز» دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود. انتظار می‌رود نت‌فلیکس این فیلم را پاییز آینده پخش کند. «اریک راث» هفته‌ی گذشته گفته بود که فیلم احتمالاً در ماه اکتبر منتشر خواهد شد و اضافه کرده بود اثر جدید فینچر مثل یکی از فیلم‌های دهه‌ی ۱۹۳۰ است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

از سایفرید به زودی فیلم «باید می‌رفتی» (دانلود فیلم You Should Have Left با لینک مستقیم) استودیوی بلوم‌هوس در تاریخ ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد ماه ۱۳۹۹) منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید