news-background
news-background

تریلر جدید Peninsula دنباله‌ «قطار بوسان» منتشر شد

فیلم «قطار بوسان» (دانلود فیلم Train to Busan با لینک مستقیم) چهار سال قبل به یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های ژانر وحشت تبدیل شد. ژانر زامبی پس از موفقیت سریال «مرده متحرک» (دانلود سریال The Walking Dead با لینک مستقیم) فیلم‌های متعددی به تولید رسیده و به نظر می‌رسید که این ژانر اشباع شده، اما «قطار بوسان» اثری بود متفاوت. امروز سه‌شنبه تریلر دنباله‌ی این فیلم تحت عنوان «شبه جزیره» (دانلود فیلم Peninsula با لینک مستقیم) منتشر شد و ژانر زامبی را به مسیر تازه‌ای برد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

تریلر «شبه جزیره» وعده‌ی یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک امسال را می‌دهد. داستان دنباله چهار سال پس از وقایع قسمت اول روی می‌دهد و ماجرای گروهی از افراد را دنبال می‌کند که مأموریت دارند به سرزمین‌های زامبی-زده نفوذ کنند. اما همان‌گونه که انتظار می‌رود شرایط به همین سادگی نیست و آن‌ها در حین انجام وظیفه با گروهی از بازماندگان برخورد می‌کنند. لحن تریلر یادآور فیلم‌های «مکس دیوانه» (دانلود فیلم Mad Max با لینک مستقیم) و «هابز و شا» (دانلود فیلم Hobbs & Shaw با لینک مستقیم) است.

در حالی که قسمت اول فیلم بیشتر بر روی روابط احساسی شخصیت‌ها تکیه داشت، به نظر می‌رسد که دنباله بیشتر بر اکشن افراطی از نوع چندگانه‌ی «سریع و خشن» تمرکز کند، به شکلی که در نیمه‌ی تریلر مخاطب احساس می‌کند که هر لحظه امکان پدیدار شدن «دووین جانسون» وجود دارد.

با این حال دیدن تریلر لذت‌بخش و هیجان‌انگیز است و باید هواداران قسمت اول را راضی کند. کارگردانی این دنباله به «یئون سانگ-هو» سپرده شده که قسمت اول را هم کارگردانی کرده است. «شبه‌ جزیره» یکی از فیلم‌های پذیرفته شده جشنواره‌ی کن بود که برگزاری آن لغو شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ۰۱:۴۳

از نظرم اگه قسمت دومش ساخته نمیشد ذهنیت خیلی بهتری از این فیلم برام میموند.

نمایش اسپویل
۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۲۹

جلوه های ویژه ش که افتضاحه ...

نمایش اسپویل