news-background
news-background

سریال Cobra Kai به دنبال شبکه جدید برای فصل سوم

سریال محبوب «کبرا کای» (دانلود سریال Cobra Kai با لینک مستقیم) یوتیوب، پس از دو فصل موفق از این شبکه جدا می‌شود و به دنبال شبکه جدید برای پخش فصل سوم خواهد بود. سونی پیکچرز تیوی که مسئول ساخت این سریال است در پی تصمیم جدید یوتیوب برای توقف پخش سریال‌های دارای فیلم‌نامه اریجینال، همکاری خود را به پایان برده است.

بسیاری از شبکه‌ها علاقه خود را برای پخش این سریال به سونی پیکچرز اعلام کرده‌‌اند. شبکه‌های نتفلیکس و هولو در صدر لیست علاقه‌مندان قرار دارند. سریال «کبرا کای» ادامه فیلم محبوب «بچه کاراته‌کار» (دانلود فیلم Karate Kid با لینک مستقیم) است و بازیگران اصلی این فیلم از جمله «رالف ماکیو» و «ویلیان زابکا» در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. قرارداد پخش سونی و یوتیوب برای سه فصل بود و پس از اینکه یوتیوب برنامه‌ای برای تمدید سریال «کبرا کای» نداشت کمپانی سونی تصمیم گرفت تا به دنبال شبکه جدیدی برای پخش بگردد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

داستان سریال «کبرا کای» سی سال پس از «بچه کاراته‌کار» را نشان می‌دهد در حالی که «جانی لارنس» با بازی زبکا مرکز کاراته را دوباره بازکرده و به دنبال انتقام است و «دنیل لاروسو» که موفقیت زیادی در زندگی کسب کرده اما باید تلاش کند تا راه زندگی خود را بدون راهنمایی مربی‌اش پیدا کند. دانیل در فصل سوم که قرار بود در سال ۲۰۲۰ پخش شود به ژاپن جایی که در فیلم «بچه کاراته‌کار ۲» (دانلود فیلم Karate Kid 2 با لینک مستقیم) در آن مسابقه داده بود برمی‌گردد تا مسیر زندگی خود را پیدا کند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

قسمت اول این سریال ۵۰ بازدید داشت و امتیاز ۱۰۰% را در سایت راتن تومیتوز به دست آورد. فصل دوم نیز با موفقیت امتیاز ۸۸% را در سایت راتن تومیتوز از سوی منتقدان کسب کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید