news-background
news-background

فصل دوم سریال کنسل شده Tuca & Bertie نت‌فلیکس به شبکه Adult Swim می‌آید

نت‌فلیکس شبکه‌ای است که سابقه‌ی احیا کردن چند سریال کنسل شده را دارد اما در مورد «توکا و برتی» (دانلود سریال Tuca & Bertie با لینک مستقیم) شبکه‌ی «ادالت سوئیم» (Adult Swim) از راه رسیده و ناجی این مجموعه شده. «ورایتی» گزارش می‌دهد که این شبکه سفارش فصل دوم این سریال انیمیشن را در قالب ۱۰ اپیزود صادر کرده و قصد دارد آن را سال آینده میلادی پخش کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

سریال تحسین‌شده‌ی «توکا و برتی» به نویسندگی «لیزا هاناوالت» که سابقه‌ی همکاری در «بوجک هورسمن» (دانلود سریال Bojack Horseman با لینک مستقیم) را دارد، داستانی در مورد دو پرنده‌ی سی و چند ساله روایت می‌کند که با موقعیت‌های ابزرد به وجود آمده توسط انسان‌ها مواجه می‌شوند.

هاناوالت می‌گوید: «از دوران نوجوانی از هواداران سریال‌های شبکه‌ی ادالت سوئیم بوده‌ام، بنابراین خوشحالم که پرندگان دوست‌داشتنی‌ام را به این ضیافت می‌برم و صدای جدیدی باشم در دهه‌ی جدید انیمیشن‌های بزرگسالانه‌ی ابزرد، طعنه‌آمیز و در عین حال دلگرم‌کننده.»

«تیفانی هدیش» و «الی وونگ» در نقش‌های اصلی سریال «توکا و برتی» صداپیشگی کردند. دیگر صداپیشگان سریال شامل «استیو یون»، «نیکل بایر»، «ریچارد ای. گرنت»، «جان ارلی»، «رجی واتس»، «تیگ نوتارو»، «امبر رافین»، «جرمین فاولر» و «تسا تامپسون» می‌شدند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

نکته‌ی جالب در مورد این گزارش این است که امتیاز پخش سریال میان دو شبکه تقسیم می‌شود. ورایتی می‌نویسد فصل اول «توکا و برتی» همچنان در نت‌فلیکس باقی می‌ماند در حالی که ادالت سوئیم امتیاز پخش فصل دوم را در اختیار می‌گیرد. با این حال، با اضافه شدن محتوای ادالت سوئیم به شبکه‌ی اچ‌بی‌او مکس، دو فصل از یک سریال در دو شبکه‌ی استرمینگ متفاوت پخش خواهد شد و ممکن است عده‌ای از مخاطبین را سردرگم کند.

فصل اول «توکا و برتی» ۳ می سال ۲۰۱۹ از نت‌فلیکس پخش شد و از متاکریتیک براساس ۱۶ نقد امتیاز ۸۰ دریافت کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید