news-background
news-background

اپل‌ تی‌وی+ برای فیلم Greyhound «تام هنکس» ۷۰ میلیون دلار پرداخت می‌کند

در حالی که نت‌فلیکس، آمازون و دیگر سرویس‌های استریمینگ کوشیدند با تعطیلی سالن‌های سینما پس از کووید-۱۹ فیلم‌هایی که مجال اکران پیدا نکرده بودند را نجات دهند، از فعالیت‌های اپل‌ تی‌وی+ گزارشی منتشر نمی‌شد. اما شب گذشته اعلام شد که فیلم درام «گری‌هاوند» (دانلود فیلم Greyhound با لینک مستقیم) با بازی «تام هنکس» توسط این کمپانی خریداری شده و مستقیماً در پلتفرم‌های دیجیتال عرضه می‌شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اپل‌ تی‌وی‌+ امتیاز پخش این فیلم که قرار بود همزمان با تعطیلات «روز پدر» روی پرده برود را خریداری کرده و آن را در سرویس استریمینگ خود عرضه می‌کند. گفته می‌شود که این شبکه با قراردادی ۷۰ میلیون دلاری با سازندگان به توافق رسیده و به این ترتیب ثابت می‌شود که اپل هم حاضر است برای اخذ امتیاز پخش فیلم‌های بلند مبالغ هنگفتی بپردازد.

این شبکه هنوز تاریخ پخش «گری‌هاوند» را در تلتفرم خود اعلام نکرده اما انتظار می‌رود که این فیلم تا پایان ماه ژوئن عرضه شود و و اپل در حالی که مخاطبین در خانه‌های خود قرنطینه شده‌اند از فرصت استفاده کند. کارگردانی این فیلم به «آرون اشنایدر» سپرده شده و نگارش فیلمنامه به «تام هنکس» که در این فیلم درام جنگی نقش‌آفرینی هم می‌کند. داستان واقعی فیلم در مورد «جورج کراوز» و ناوشکن «گری‌هاوند» تحت فرماندهی او در حین «نبرد آتلانتیک» است. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«گری‌هاوند» در سال ۲۰۱۸ فیلمبرداری شده و قرار بود در ماه می ۲۰۱۹ اکران شود اما ابتدا تا می ۲۰۲۰ و سپس ۱۲ ژوئن ۲۰۲۰ به تأخیر افتاد. سونی در نهایت مجبور شد این فیلم را از تقویم اکران خود حذف کند اما از آنجا که مبالغ زیادی برای تولید این فیلم هزینه کرده بود، تمایل داشت که آن را در یکی از سرویس‌های استریمینگ به فروش برساند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید