news-background
news-background

اکران John Wick 4 به سال ۲۰۲۲ و دنباله Hitman’s Bodyguard به سال ۲۰۲۱ موکول شد

استودیوی لاینزگیت تاریخ اکران چندین فیلمش را که قرار بود امسال اکران شوند به تأخیر انداخت. «جان ویک ۴» (John Wick 4) بنابر برنامه‌های جدید استودیو همزمان با «ماتریکس ۴» (The Matrix 4) برادران وارنر در ۲۱ می سال ۲۰۲۱ اکران نمی‌شود و در عوض به ۲۷ می سال ۲۰۲۲ (۶ خرداد ماه ۱۴۰۱) موکول خواهد شد.

دنباله‌ی «بادی‌گارد آدمکش» (Hitman’s Wife’s Bodyguard) با بازی «رایان رینولدز» و «ساموئل جکسون» نیز از ۲۸ آگست امسال به ۲۰ آگست سال ۲۰۲۱ (۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۰) موکول شده‌اند. قسمت اول این فیلم در سال ۲۰۱۷ ساخته شد و ۱۸۰.۸ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. در تاریخ جدید، این دنباله باید با فیلم انیمیشن «پا پاترل» (Paw Patrol) استودیوی پارامونت رقابت کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فیلم کمدی «بارب و استار به ویستا دل مار می‌روند» (Barb and Star Go to Vista Del Mar) با بازی «کریستن ویگ» و «آنی مومولو» هم از ۳۱ ژوئیه امسال به ۱۶ ژوئیه سال ۲۰۲۱ موکول شده جایی که باید با اقتباس سینمایی سونی از بازی «آنچارتد» (Uncharted) با بازی «تام هالند» و «اسپیس جم ۲» (Space Jam 2) استودیوی برادران وارنر رقابت کند.

علاوه بر این، فیلم «آندرداگ آمریکایی: داستان کرت وارنر» (American Underdog: The Kurt Warner Story) استودییو کینگدم و برادران اروین نیز از ۱۸ دسامبر امسال به ۱۰ دسامبر سال ۲۰۲۱ موکول شده است. در این تاریخ در حال حاضر فیلم دیگری به صورت گسترده اکران نمی‌شود. فیلم اکشن «سلاح» (The Asset) به کارگردانی «مارتین کمبل» و بازی «مایکل کیتن» و «مگی کیو» به آوریل سال آینده موکول شده و باید با فیلم بدون عنوانی از استودیوهای قرن بیستم رقابت کند.

فیلم تریلر «زن قاتل» (Fatale) با بازی «هیلاری سوانک» هم به جای ۱۹ ژوئن امسال به ۳۰ اکتبر کوچ می‌کند. در این تاریخ فیلم که با آخر هفته‌ی هالووین همزمان است در حال حاضر قرار نیست هیچ فیلم دیگری روی پرده برود. فیلم علمی-تخیلی «مسافران» (Voyagers) به کارگردانی «نیل برگر» و بازی «لیلی رز-دپ» و «تای شرایدن» نیز قرار است ۲۵ نوامبر در آستانه‌ی تعطیلات شکرگزاری اکران شود و با «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) ام‌جی‌ام و «شادترین فصل» (The Happiest Season) سونی رقابت کند.

تاریخ اکران «نور شیطان» (The Devil’s Light) در ۸ ژانویه ۲۰۲۱ و «آشوب مدام» (Chaos Walking) «تام هالند» در ۲۲ ژانویه تغییر نکرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۳۹

یکی میشه بگه قسمت اول hitman bodyguard کدومه یادمه دیدمش ولی یادم نیست اسمش چی بود یه فیلمی بود قبل این

نمایش اسپویل
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۸:۵۶

The Hitman's Bodyguard فیلم اول مجموعه بود و The Hitman's Wife's Bodyguard فیلم دومش هست که هنوز نیومده. غیر از این‌ها فیلمی نیس توی این مجموعه.

نمایش اسپویل