news-background
news-background

شبکه HBO فصل پنجم سریال Insecure را می‌سازد

شبکه‌ی HBO اعلام کرد که فصل پنجم سریال کمدی «نامطمئن» (دانلود سریال Insecure با لینک مستقیم) با بازی «عیسی ری» را تولید می‌کند. این درحالی است که پخش فصل چهارم سریال ۱۲ آوریل آغاز شده است. دیگر بازیگران این سریال شامل «جی الیس»، «ناتاشا راثول»، «آماندا سیلز»، «الکساندر هاج» و «ایوان اورجی» می‌شود.

ری در سریال نقش «عیسی دی» را بازی می‌کند که به همراه بهترین دوستش «مالی» با بازی اورجی زندگی مجردی در لس‌آنجلس را تجربه می‌کند. ری در مورد فصل چهارم سریال گفته است که تمامی شخصیت‌ها وارد فاز جدیدی از زندگی می‌شوند. عیسی کارش را ترک کرده و به دنبال علایقش می‌رود در حالی که مالی پس از مدت‌ها وارد یک رابطه با «اندرو» با بازی هاج می‌شود و میان زندگی شخصی و کاری‌اش توازن برقرار می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«عیسی ری» و «لری ویلمور» نویسندگان این سریال‌اند و به همراه «مایکل راتنبرگ»، «دیو بکی»، «جاناتان بری»، «جیم کلوروایس» و «ملینا ماتسوکاس» تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه نیز خواهند بود. «امی گراویت» معاون برنامه‌سازی شبکه می‌گوید:‌ «بسیار خوشحالیم که عیسی، و تمامی عوامل سریال برای فصل پنجم بازمی‌گردند. ما اگرچه می‌خندیم و به وحشت می‌افتیم، اما داستان‌های آن‌ها باعث می‌شوند کمتر در این دنیا احساس تنهایی کنیم.»

سه اپیزود ابتدایی فصل چهارم به صورت میانگین نزدیک به ۵۰۰ هزار بیننده را جذب کرده است. بینندگان این سریال مانند اغلب عناوین HBO از افرادی تشکیل شده که با پخش با تأخیر در پلتفرم‌های مختلف داستان را دنبال می‌کنند.

«نامطمئن» تنها یکی از چندین عنوان کمدی شبکه‌ی HBO از جمله «زیاد ذوق‌زده نشو»‌ (Curb Your Enthusiasm)، «بری» (Barry)، «اونیو ۵» (Avenue 5)، «جم‌استون‌های نیکوکار» (The Righteous Gemstones)، «گریز» (Run) و سریال جدید «بتی» (Betty) است که جمعه ۱ می روی ایر می‌رود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید