news-background
news-background

پیش‌درآمد Hunger Games با همکاری کارگردان قبلی توسعه پیدا می‌کند

«فرانسیس لارنس» دنباله‌های «هانگر گیمز» از جمله «اشتعال» (دانلود فیلم Catching Fire با لینک مستقیم) و قسمت اول و دوم «زاغ مقلد» (دانلود فیلم Mockingjay با لینک مستقیم) را به فیلم‌های پرفروشی در سراسر دنیا تبدیل کرد. «هالیوود ریپورتر» گزارش می‌دهد که لاینزگیت قطعاً برای کارگردانی پیش‌درآمد «هانگر گیمز» با عنوان «تصنیف مرغان آوازخوان و مارها» (The Ballad of Songbirds and Snakes) بازمی‌گردد. داستان این فیلم از کتابی به همین نام نوشته‌ی «سوزان کالینز» مؤلف سه‌گانه‌ی ابتدایی «هانگر گیمز» اقتباس می‌شود. این پیش‌درآمد داستان نسخه‌ی جوان‌تر «رئیس‌جمهور کوریولانوس اسنو» یکی از شخصیت‌های شرور قصه را دنبال کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«تصنیف مرغان آوازخوان و مارها» فیلمی با لحن تلخ‌تر و شبیه به «گنجشک سرخ» (Red Sparrow) و «کنستانتین» (Constantine) دیگر آثار فیلمساز به نظر می‌رسد. لارنس پاییز گذشته در حین برگزاری کنفرانس‌های مطبوعاتی سریال «دیدن» (See) اپل تی‌وی‌+ از احتمال بازگشت خود به چندگانه‌ی «هانگر گیمز» گفته بود. لارنس در مصاحبه با «پیپل» گفت: «قطعاً با سوزان و لاینزگیت در این باره گفتگو کرده‌ام. کاری است که قطعاً تمایل دارم انجام دهم.»

علاوه بر لارنس، «مایکل آرنت» نویسنده و «نینا جیکوبسن» تهیه‌کننده به چندگانه‌ی «هانگر گیمز» بازمی‌گردند. این مجموعه فیلم تاکنون بیش از ۳ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته است. «جو دریک» مدیر استودیوی لاینزگیت در مورد پیش‌درآمد فیلم می‌گوید: «کتاب جدید سوزان ارزش صبر کردن را داشت. تمامی انتظارات هواداران را برآورده می‌کند و شخصیت‌های تماماً جدیدی را معرفی می‌کند.»

«سوزان کالینز» نیز در بیانیه‌ی جداگانه‌ای گفته است: «لاینزگیت همیشه منزل سینمایی «هانگر گیمز» بوده و من بسیار خوشحالم که با این کتاب جدید دوباره با آن‌ها همکاری می‌کنم.»

مجله‌ی «اینترتینمنت ویکلی» در مورد داستان پیش‌درآمد می‌نویسد «کوریولانوس اسنو» «نوجوانی توانگر است اما در جستجوی چیزی بیشتر، و مردی بسیار متفاوت از آنچه در آینده خواهد شد. در اینجا او خوش‌برخورد، دلربا، و دست کم در مقطع فعلی قهرمان است.»

تاریخ آغاز فیلمبردرای و اکران پیش‌درآمد هنوز مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید