news-background
news-background

کروناویروس: عذرخواهی پلیس لوئیزیانا به خاطر استفاده از آژیر The Purge برای اعلام مقررات آمد و شد

«جیمی بروسارد» رئیس پلیس شهر کرولی می‌گوید در مورد اینکه این آژیر به فیلم ترسناک استودیوی یونیورسال تعلق دارد بی‌اطلاع بوده و قول داده که دیگر از آن استفاده نکند.

پلیس شهر کرولی ایالت لوئیزیانا به خاطر استفاده از آژیر فیلم «پاکسازی» (دانلود فیلم The Purge با لینک مستقیم) به منظور اعلام منع آمد و شد برای جلوگیری از شیوع کرونا عذرخواهی کرد. این مقررات شهروندان را ملزم می‌کند از ترک خانه‌های خود از ساعت ۹ شب تا ۶ صبح روز بعد خودداری کنند. پلیس شهر می‌گوید به این علت این مقررات را اجرا کرده که نرخ شیوع ویروس بسیار بالاست و افرادی که از قوانین سرپیچی کنند جریمه خواهند شد. افرادی که به سر کار می‌روند و یا از کار به خانه بازمی‌گردند باید مستندات لازم را به همراه داشته باشند.

آژیر هشداری که پلیس شهر از ابتدای ماه استفاده می‌کرد همان آژیری است که در فیلم «پاکسازی» به کارگردانی «جیمز دی‌موناکو» محصول ۲۰۱۳ شنیده می‌شود. داستان فیلم در مورد نسخه‌ای خیالی از آمریکاست که یک شب ارتکاب هر گونه جنایت از جمله قتل به مدت ۱۲ ساعت قانونی و آزاد می‌شود. آژیر فیلم برای آگاه‌سازی افراد از این بازه‌ی زمانی به صدا درمی‌آمد. «ایتان هاک» در قسمت اول «پاکسازی» نقش‌آفرینی کرد و سپس سه دنباله و یک سریال تلویزیونی برای آن ساخته شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«جیمی بروسارد» رئیس پلیس کرولی می‌گوید از اینکه آژیر به صدا درآمده به فیلم ترسناک «پاکسازی» اختصاص دارد بی‌اطلاع بوده است. او به شهروندان اطمیان داده است که دیگر از این هشدار استفاده نکند. این جنجال موجب شد کلانتر قصبه آکادیا هم به انتشار بیانیه‌ی جداگانه‌ای اقدام کند: «شب گذشته «آژیر پاکسازی» برای هشدار در مورد آغاز مقررات آمد و شد توسط پلیس کرولی به کار گرفته شد. ما شکایات متعددی دریافت کردیم با این مضمون که آژانس ما در این اقدام دخیل بوده. ما در استفاده از «آژیر پاکسازی» دخیل نبوده‌ایم و هیچ‌گونه آژیر هشداری را به این منظور استفاده نمی‌کنیم. تماس در مورد این مسئله باید به پلیس کرولی و رئیس پلیس بروسارد ارجاع داده شود و نه دفتر کلانتر آکادیا.»

استودیوی یونیورسال قرار بود قسمت بعدی «پاکسازی» را تابستان امسال اکران کند اما ویروس کرونا موجب شد نمایش فیلم به تأخیر بیفتد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید