news-background
news-background

تاریخ پخش فصل پنجم و پایانی Blindspot مشخص شد

شبکه‌ی NBC اعلام کرد که فصل پنجم و پایانی سریال «نقطه کور» (دانلود سریال Blindspot با لینک مستقیم) متشکل از ۱۳ اپیزود را ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹) پخش می‌کند. پیش‌تر گزارش شده بود که این سریال با بازی «سالیوان استیپلتون» و «جیمی الکساندر» تابستان فصل پایانی خود را روی ایر می‌برد.

بسیاری از عناوین تلویزیونی به علت شیوع ویروس کرونا مجبور به تغییر تاریخ پخش اپیزود ابتدایی یا پایانی فصل خود شده‌اند اما «نقطه‌ کور» از این تهدید در امان ماند. فیلمبرداری فصل پنجم نوامبر سال ۲۰۱۹ به پایان رسیده بود. تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

بخش پایانی سریال وقایعی را روایت می‌کند که پس از انفجار بزرگ در پناه‌گاه روی می‌دهند. اپیزودهای جدید باید به این پرسش‌ها پاسخ دهند که چه کسانی جان سالم به در برده‌اند و اینکه آیا گروه می‌تواند پس از به قدرت رسیدن «مدلین» اعتبار خود را به دست آورد یا نه.

«نقطه کور» در پاییز سال ۲۰۱۵ آغاز شد و در روزهای دوشنبه پس از مسابقه‌ی «صدا» (The Voice) روی ایر می‌رفت. آمار بینندگان سریال با انتقال روزهای پخش به چهارشنبه در فصل دوم افزایش پیدا کرد اما با در ادامه با تغییر روزهای پخش به جمعه در فصل سوم با کاهش بیننده مواجه شد.

این سریال آمار متوسطی در پخش باتأخیر داشت و فصل آخر آن به صورت میانگین ۴.۳ میلیون بیننده ۱۸ تا ۴۹ ساله را تا ۷ ساعت پس از پخش زنده به خود جذب می‌کرد. اپیزود اول فصل اخیر سریال که اکتبر سال ۲۰۱۸ روی ایر رفت ۶.۹ میلیون بیننده ۱۸ تا ۴۹ ساله داشت. دیگر بازیگران سریال «راب براون»، «آدری اسپارزا»، «اشلی جانسون»، «انیس اسمر»، و «ماری الیزابت ماسترانتونیو» بودند.

«نقطه کور» توسط فیلمنامه‌ی «مارتین گرو» خلق شد و «گرگ برلانتی» و «سارا ششتر» برای برادران وارنر تله‌ویژن تهیه‌کنندگان سریال بودند. دو نامزدی امی در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ از جمله افتخارات این مجموعه است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید