news-background
news-background

«ویل اسمیت»: به خاطر ارائه اطلاعات نادرست در مورد ویروس با فیلم I Am Legend احساس مسئولیت می‌کنم

«ویل اسمیت» به شوخی می‌گوید به خاطر انتشار اطلاعات نادرست با فیلم «من افسانه‌ام» (دانلود فیلم I Am Legend با لینک مستقیم) در حالی که شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه دارد، احساس مسئولیت می‌کند. داستان این فیلم که در سال ۲۰۰۷ اکران شد سال‌ها پس از شیوع یک ویروس مرگبار روایت می‌شد که جان انسان‌های زیادی را گرفته و افراد باقی مانده را به هیولا بدل کرده است.

اسمیت در «من افسانه‌ام» نقش یک بازمانده و ویروس‌شناس را در شهر نیویورک بازی می‌کرد. ستاره‌ی «پسران بد برای همیشه» (Bad Boys For Life) به همراه همسرش «جیدا پینکت اسمیت» و فرزندانش تری و ویلو در شوی «میزگرد سرخ» (Red Table Talk) شبکه‌ی «فیسبوک واچ» حاضر شده بود.

او به اشتباه سال انتشار فیلم را ۲۰۰۸ می‌خواند و به شوخی می‌گوید: «دوست داشتم در این برنامه حاضر شوم زیرا در سال ۲۰۰۸ در فیلم «من افسانه‌ام» بازی کردم و به خاطر اطلاعات غلطی که در آن ارائه شده احساس مسئولیت می‌کنم.»

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

آن‌ها سپس با «دکتر مایکل استرهولم» مدیر «مرکز بیماری‌های واگیردار» گفتگو می‌کنند که می‌گوید راه اصلی آلوده شدن افراد به ویروس «تنفس هوا» است: «اگر یکی از شما به ویروس آلوده باشید، به تمامی افراد حاضر در این اتاق ویروس را منتقل خواهید کرد.»

سلبریتی‌هایی نظیر «تام هنکس»، «ادریس البا»، «کریستفر هیویو» و «دنیل دای کیم» به کرونا مبتلا شده‌اند، در حالی که دیگر ستارگان هالیوود از جمله «آرنولد شوراتزنگر» به هواداران توصیه می‌کنند که از خانه بیرون نروند.

روز پنجشنبه نیز ستارگان فیلم «شیوع» (Contagion) به کارگرانی «استیون سودربرگ» که داستانی مشابه شیوع کرونا ویروس روایت می‌کند پیام‌هایی ویدیویی برای مخاطبین ارسال کردند. «مت دیمون»، «لارنس فیشبورن»، و «کیت وینسلت» تاکنون در تهیه‌ی این ویدیوها مشارکت کرده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید