news-background
news-background

فیلم‌های پیشنهادی «جیمز گان» برای روزهای قرنطینه

نگرانی از شیوع کرونا موجب شده مردم در سراسر دنیا خودشان را در خانه قرنطینه کنند. از این گذشته، شهرهای بازی دیزنی بسته شده‌اند و تولید فیلم‌ها و سریال‌هایی چون «فالکن و سرباز زمستان» (Falcon and Winter Soldier)  و «چیزهای عجیب» (Stranger Things) و «بتمن» (The Batman) به زمان دیگری موکول شده. اکران بلاک‌باسترهای سینمایی «یک جای آرام ۲» (A Quiet Place II)، «سریع و خشن ۹» (F9)، «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) و «مولان» (Mulan) نیز لغو شده‌اند و برخی سرنوشت مشخصی ندارند. از این رو، سینماروها در آمریکا دست کم تا دو ماه آینده عنوان قابل توجهی روی پرده نخواهند دید و شاید چاره‌ای نداشته باشند که به سراغ دیدن کلاسیک یا کمتر دیده شده بروند. با وجود آرشیو عظیمی از فیلم‌ها و سریال‌ها در ۳۰نما، ممکن است مخاطبین برای انتخاب عناوین سردرگم شوند. در این صورت، هیچ جای نگرانی وجود ندارد، چرا که «جیمز گان»‌کارگردان «محافظین کهکشان» (دانلود فیلم Guardians of the Galaxy با لینک مستقیم) و ریبوت «جوخه‌ی انتحار» (The Suicide Squad) در شبکه‌های اجتماعی فهرست پیشنهادی خودش را ارائه کرده است.

گان در توئیتر از فیلم‌‌های «باب و کارول و تد و آلیس» (Bob & Carol & Ted & Alice) محصول ۱۹۶۹، «زن شرور» (Villainess) محصول ۲۰۱۷، «زهر دلپذیر» (Pretty Poison) محصول ۱۹۶۸، «آوارگان» (The Wanderers) محصول ۱۹۷۹، «مادر» (Mother) محصول ۲۰۰۹، «تک برداشت مردگان» (One Cut of the Dead) محصول ۲۰۱۷، «ستوان بد: بندر نیواورلئان» (The Bad Lieutenant: Port of Call – New Orleans) محصول ۲۰۰۹، «دریای زرد» (The Yellow Sea) محصول ۲۰۱۰، «درود بر قهرمان فاتح» (Hail the Conquering Hero) محصول ۱۹۴۴، و «سرت را بدزد، احمق» (Duck You Sucker (A Fistful of Dynamite)) محصول ۱۹۷۱ نام می‌برد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

گان جمعه شب نوشت: «۱۰ فیلم برتری که ممکن است ندیده باشید برای تماشای آنلاین در روزهای قرنطیه. بسیار مهم است که برای سلامت خود تا حد ممکن از فعالیت‌های اجتماعی دوری کنید. به امید این کار و کمک به شما، این فهرست را تهیه‌ کرده‌ام.»

گان خوش‌شانس بود که پیش از شیوع کرونا موفق به پایان فیلمبرداری ریبوت «جوخه‌ی انتحار» شد. علی‌رغم نام فیلم، «پیتر سفران» تهیه‌کننده تأکید کرده است که این فیلم دنباله‌ی مستقیمی برای فیلم «دیوید آیر» نیست: «فیلم «جوخه‌ی انتحار ۲» نیست. یک دنباله نیست.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ۱۹:۳۴

الآن فقط باید فیلمهایی درباره ویروس مرگبار نگاه کرد چون تو شرایطش هستیم میچسبه :)))

نمایش اسپویل