news-background
news-background

علت فیلمبرداری نشدن مجدد صحنه‌های New Mutants: بالا رفتن سن بازیگران

«میزی ویلیامز» بازیگر «جهش‌یافتگان جدید» به هواداران اطمینان خاطر داده است که فیلم دقیقاً همان چیزی است که قصد داشته‌اند بسازند.

وقتی «جهش‌یافتگان جدید» (دانلود فیلم The New Mutants با لینک مستقیم) در ماه آوریل روی پرده برود، پرونده‌ی فیلمی بسته می‌شود که نمایش آن چندین بار به تعویق افتاده و صحنه‌های آن مجدداً فیلمبرداری شدند. با این حال، «جاش بون» کارگردان فیلم به تازگی در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» ادعا می‌کند که فیلمبرداری مجدد صحنه‌ها هرگز اتفاق نیفتاده و به این ترتیب شایعه‌ی تغییر لحن و داستان به دنبال تأخیرهای طولانی را تکذیب کرده است.

بون به «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید: «همه می‌گویند ما صحنه‌هایی را مجدداً فیلمبرداری کرده‌ایم! ما هرگز این کار را نکردیم. باید خدمت شما عرض کنم که اگر ادغام [فاکس و دیزنی] انجام نمی‌شد، ما مثل هر پروژه‌ی دیگری صحنه‌ها را دوباره فیلمبردرای می‌کردیم. این کار را انجام ندادیم زیرا وقتی ادغام دو استودیو نهایی شد همه [بازیگران] بزرگ‌تر شده بودند.»

بون می‌گوید نزدیک به یک سال مجبور بوده کارش روی «جهش‌یافتگان جدید» را متوقف کند تا فاکس و دیزنی سرنوشت‌شان مشخص شود. در این حین، فیلمساز سریال «ایستادگی» (The Stand) را از رمان «استیون کینگ» برای CBS اقتباس کرد. بون می‌گوید حدود ۷۵ درصد پروژه را تکمیل کرده بود وقتی دستور آمد که کارش را متوقف کند. دیزنی یک سال بعد از بون می‌خواهد که فیلم را به پایان برساند. بون می‌گوید: «ما برگشتیم تا فیلم را تمام کنیم. چند ماهی طول کشید و بازگشت حس خوبی داشت. همکار نویسنده‌ام «نیت لی» و من نزدیک به یک سال یکدیگر را ندیده‌ بودیم.»

آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«میزی ویلیامز» یکی از بازیگران «جهش‌یافتگان جدید» نیز به هواداران اطمینان خاطر داده است که آنچه روی پرده می‌رود دقیقاً همان فیلمی است که قرار بوده ساخته شود. او در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید: «وقتی از فیلمبرداری مجدد و تدوین دوباره حرف می‌زدند بسیار نگران شدم که فیلم متفاوت شود، اما راستش دقیقاً همان چیزی است که می‌خواستیم بسازیم.»

ویلیامز اضافه می‌کند:‌ «یک فیلم تریلر است. به نظر من اینکه مشتی نوجوان گرفتار در یک ساختمان با قدرهایی که نمی‌دانند چگونه به کارشان بگیرند و یا حتی فرابخوانند، به تعلیق و ترس منجر می‌شود. یک فیلم ابرقهرمانی شاد و پرنشاط و کمدی نیست. قطعاً یک فیلم بسیار تلخ است.»

«جهش‌یافتگان جدید» ۳ آوریل (۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۹) در آمریکا اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید